Badtunna under uppvärmning. Livet på landet.
Idag -20 grader igen efter två dagar med mer behagligt väder.
Valparna tyckte det var en härlig dag igår.
Snubbe, runt 40-45, står bakom mig på Ica Maxi. Sliten figur. Luktat lite urin och alkohol.
Har en folköl-burk och ett pantkvitto.
När kassörskan blippat min sista vara tar jag hans burk och säger att jag bjuder på den.
Får ett tack, ett leende men också lån form av sorgsen blick.
Säger att jag tror han behöver den.
-Ja fy fan. En i varje ben, blir svaret.
Han önskar mig trevlig dag och smyger sen sakta iväg mot muggen där han väl sate sig och klunkade i sig den ljumna ölen.
Livet ändå.
Sitter och tittar på youtubare som spelat golf.
Idag spelar de shambles.
Någon som provat det?
Något för Polen @AlbertS
Tänker osökt på alkisen bakom mig i kön på butiken bakom mig som lite bakfullt sluddrade
-Hörde du att dom skjutit Palme?
-Närå, närå, hemskt hörru
Och så kommer jag till lyan, och alla sitter gravallvarliga framför TV-n
Och jag : fan HAR dom skjutit Palme???
Har du så dåliga utslag numer? ![]()
Vet inte än, ska till hallen om två timmar.
Återkommer ![]()
Medelålders, musche, haltade lite, lite över medellängd, viss övervikt ?
Ungefär så
Tror han åsyftade Chrlle P ![]()
Jag tror shambles kan vara trevligt…
Alltid skönt när nån förklarar skämtet…
Han hade en explorer i ena näven och en Baileys i andra, så vem vet…
Skåne, pakistan, lite same same…
Bryan bros mfl?
Japp
Del 1: https://www.youtube.com/watch?v=_bhVZBb-2u4
Del 2: https://www.youtube.com/watch?v=Bf_xvqKethE
Del 3 släpps i morgon
Im on it, en av kanalerna jag följer.
Horwat och grabbarna Bryan är ju rätt bra golfare. De skulle nog kunna plats på våra sammankomster ![]()
Varje filmsnutt är på drygt tre timmar, man undrar hur många mantimmar som läggs på att sätta ihop dem
Normalt är de inte så långa, men den produktionen är fanimig bättre ån PGA´s, ett aningen mindre fält förvisso ![]()
Läste om Michaela Community School.
Diciplin fokus ..

