Jag var hos en duktig kirurg som remitterade mig till nån skitduktig kirurg, där får jag väl klart besked. Men det är nån senas fäste som inte är i axeln. Anatomi är inte min starka sida. Får se vad de gör.
Bara jag kan svinga i vår, så.
Jag var hos en duktig kirurg som remitterade mig till nån skitduktig kirurg, där får jag väl klart besked. Men det är nån senas fäste som inte är i axeln. Anatomi är inte min starka sida. Får se vad de gör.
Bara jag kan svinga i vår, så.
Ser jag att Titleist äntligen produktutvecklat för oss vanliga golfare. Ping @Murklan
![]()
Äntligen!
Undrar när deras Woke design kommer.
Finns redan för vänster … ![]()
Blir till å ta fram rondellen och gör spår.
Räknas den som modifierad?
Vad skulle hända om man slog med en klubba med både horisontella och vertikala grooves på klubbladet?
Du får plats med mer bös i skårorna. Det är ju endast det de är till för…
Egon
Det var länge sen skårorna på mina klubbor gjorde nån nytta. Frågan är iofs om de nånsin gjort det.
5 inlägg delades upp till ett nytt ämne: Simning
Philo! Och Downey! Med Gorham(bilden)/Robertson/Moore!
TL var mitt första favvo-band och de är fortfarande favoriter. Så många bra låtar.
..blev det årets första snörullning efter bastu.
Jäkla endorfinkick får man ändå säga
Har ni fluffsnö där nere i söder? Här är det stenhårt. Absolut inte rullningsbart.
Japp än så länge var det bra snö för det, kanske inte fluff/puder men lös kramsnö åtminstone.
Grannbarnen är överlyckliga, de har varit ute i tre omgångar idag för att bygga saker med snön.
Här är det 40 cm puder. Skulle man slänga sig i det blir man begravd
Men vad i h-e? Lika mycket vitmögel som vi har här. Vi hade nog 30 cm men sedan kom plusgraderna och packade ihop det till 15 cm hårdsnö.