Idag

Jag var hos en duktig kirurg som remitterade mig till nån skitduktig kirurg, där får jag väl klart besked. Men det är nån senas fäste som inte är i axeln. Anatomi är inte min starka sida. Får se vad de gör.

Bara jag kan svinga i vår, så.

Ser jag att Titleist äntligen produktutvecklat för oss vanliga golfare. Ping @Murklan

7 gillningar

:rofl: :rofl: :rofl:

Äntligen!

Undrar när deras Woke design kommer.

1 gillning

Finns redan för vänster … :smiley:

3 gillningar

Blir till å ta fram rondellen och gör spår.
Räknas den som modifierad?

1 gillning

Vad skulle hända om man slog med en klubba med både horisontella och vertikala grooves på klubbladet?

Du får plats med mer bös i skårorna. Det är ju endast det de är till för…

Egon

Det var länge sen skårorna på mina klubbor gjorde nån nytta. Frågan är iofs om de nånsin gjort det.

5 inlägg delades upp till ett nytt ämne: Simning

..är det 40 år sedan Philip Lynott tragiskt lämnade jordelivet. Min största idol genom livet.

2 gillningar

Philo! Och Downey! Med Gorham(bilden)/Robertson/Moore!
TL var mitt första favvo-band och de är fortfarande favoriter. Så många bra låtar.

1 gillning

Haha vad ska man säga?

..blev det årets första snörullning efter bastu.
Jäkla endorfinkick får man ändå säga

1 gillning

Har ni fluffsnö där nere i söder? Här är det stenhårt. Absolut inte rullningsbart.

Japp än så länge var det bra snö för det, kanske inte fluff/puder men lös kramsnö åtminstone.
Grannbarnen är överlyckliga, de har varit ute i tre omgångar idag för att bygga saker med snön.

1 gillning

Här är det 40 cm puder. Skulle man slänga sig i det blir man begravd

1 gillning

En njuter av helvetet iaf.

5 gillningar

Men vad i h-e? Lika mycket vitmögel som vi har här. Vi hade nog 30 cm men sedan kom plusgraderna och packade ihop det till 15 cm hårdsnö.

3 gillningar