Idag

Ja, handskar och strumpor lär fungera på samma sätt - tillför värme så pumpar systemet runt den. Rekommenderar sulor isf, håller mycket bättre än elstrumpor. Dyra iofs, men du är ju rik och berömd så det kan ju inte vara något problem. :smiley:

Fast då måste de ju gjutas in. Det är känsligt med pjäxor när man är på min nivå :joy::joy:

Jo för en vecka i fjällen är ju billigt ändå :joy:.
Frugan tyckte det var dyrt med ett dagsliftkort.
Som en greenfee svarade jag…
Den blicken jag fick insåg jag var ett dumt svar inför golfsäsongen …

3 gillningar

Har du inte plats för lösa iläggssulor i pjäxorna?

Nope.
De sulorna jag har värmdes in samtidigt som pjäxorna.
Kostar att ligga på topp

Späd ut den med alkohol
Blir både snabbare och modigare

2 gillningar

Jag köpte sulor med värme och bluetooth integration med telefonen så jag enkelt kan reglera dem med telefonen. Funkar bra tycker jag hittills även om jag inte utsatt dem för ordentlig kyla ännu. Sambon har samma fast utan bluetooth och med fjärrkontroll istället vilket i praktiken innebär att hon endast reglerar dem på morgonen. Heat Experience är märket. Min tanke var att sulor håller längre än sockar

Jag har sulor som kan regleras i tre steg (fyra med off-läget) via en knapp på batterianslutningen. De är inte så balla som dina, men jag har dem som hjälpmedel så man kan inte klaga.

1 gillning

3 gillningar

Ser det ut att gå på rätt håll i Teheran. Heja!

Finns det nåt sånt för händer också?

Ropa inte hej, för många fattiga.

Kolla deras hemsida. De har en uppsjö av handskar. Där blir väl bluetooth mindre praktiskt då du troligtvis behöver ta av dem för att reglera dem ändå.

Ska det vara vinter, så…

Det här vädret är totalt livsfarligt.
Först snöar det som sedan smälter till is som det sedan regnar på som också fryser till is

Sedan blir det kallare och snöar på isen

Resultatet blir sedan att det blir glashalt och totalt livsfarligt att gå :confused:

3 gillningar

Jobbar jag 11:35-19. Nån mer som tar samhällsansvar?

Nej, men jobbar gör jag.

2 gillningar

Ja, men inte sjutton jobbar jag i traditionell bemärkelse.

Det gör jag.

Körde lite taxi både nyårsafton och nyårsdagen …

1 gillning