Humorhörnan

Hellre 180m på fw än 220m i spenaten, spelade med en sån igår :wink:

Jag var inte i spenaten, jag var i ett annat håls ruff…

På det hålet ja …

Tiger kraschar Rorys segerceremoni…

image

Klassiker!

https://www.instagram.com/reel/DWCRafcjWrO/?igsh=bGxyMmxkODd2emgz

2 gillningar

Ur dagens Sydsvenskan, det här måste väl ändå platsa i humortråden?

2 gillningar

Det där är nästan läskigt, hur bra det går att göra det.

Självkörande bilar…?

Jag och Nordan!

1 gillning

Filosofi!

1 gillning

3 gillningar

Funny because its true

https://www.facebook.com/share/r/1DmQCB5DqY/

Ironin att en skåning gör reklam för tydligare ljud. :wink:

Number 1 or number 2?
https://www.instagram.com/reel/DUQudZNjTpl/?igsh=cXg2MHI3ZnVmc3k0

Tatuerade in alla mina positiva egenskaper på underarmen.

3 gillningar

Ser jag att statistiken inte alltid ljuger.

3 gillningar

Lösningsfokuserad!

1 gillning