Fotbolls-VM

Det var väl en bra plats?

Potter och Kindberg har ju en bra relation.

Tur dom hann innan hann bytte rum…

Williot Swedberg målskytt för Celta

Irak förstår.

Vändning: Hammarbys Madjed aktuell för VM

Nanasis nya succé - målskytt igen

Wow… För att man säger att man inte tror att SVE slår HOL, så har man i grunder trött kritik mot AI…

Jag tror inte SVE slår HOL för att HOL har ett starkare lag, spelare för spelare. Eller chansen att vi gör det är inte speciellt hög, därför hade jag ALDRIG bettat på SVE mot HOL.

Och jag har aldrig sagt att skrällar inte händer, men det är knappast en skräll jag lägger huset på.

AI gav Sverige 20-25% vinstchans. Bettingfirmorna ligger där också (om något så ger bettingsajterna oss något högre vinstchans än vad ChatGPT gjorde).

Det du skrev gav ett helt annat intryck än 1 på 4. “HELT uteslutet” är vadå i procent?

Nu visade det sig att AI låg väldigt nära oddsen. (vilket ju inte är en surprise direkt) Då tycker jag ändå att ditt avfärdande av AI känns lite trött.

FF hela fotbolls-VM. Så kallad win-win.

Kanske därför jag inte bettar…

Kan vi godkänna denna?

74 Ralfs volley
78 Gemmils var bra men Arie Haan hade två bättre
82 sätter jag Boniek-Lato 1-0 mot Belgien högre
86 Det borde varit fri för England i momentet innan och han hade ett ännu snyggare mot belgien

sen kan jag inte riktigt, förutom att Bergkamps måste vara jävligt svårslaget.

Roberto Carlos frispark 1998 (edit var visst 1997 i förturneringen)

Men delar den ändå nu när den är nämnd.

2 gillningar

Funderar lite på hur kolla… det är ju inte i en tidszon nära dej.

Matcherna som börjar 21.00 skall man väl lyckas hålla sig vaken till, men de som är missinassen… Antar att SVT play kommer lagra sina för seende dag efter? Hur kan man tro att det blir med TV4?

lol appropå Potter
https://www.instagram.com/reel/DXbs30Tif9G/?igsh=MTdmdWh0Z2FtZTVraw==

Så här skriver SVT i alla fall, tycks som om liken sprattlar fortfarande…

Fotbolls-VM drar igång 11 juni och det är bäddat för en riktig fotbollsfest.

Följ de största stjärnorna som Lionel Messi, Cristiano Ronaldo, Kylian Mbappé och Lamine Yamal i SVT.

Se hela gruppspelsschemat nedan…

Inte nödvändigtvis samma sak som de bästa spelarna.

Men med verkar de vara

Sjukt ingen av Palmer, Foden och Gibbs-White är uttagen i landslaget. Wow. Det är ändå tunga namn när de är skadefri som de är nu.

Dålig form. England har ju lite annan bredd på spelarmaterialet så de kan ju välja formstarka spelare på ett annat sätt.

Ja, du menar så. Ja men det är ju ändå lite kul. Att Ronaldo var med visste jag nog men Messi var mer tveksam. Kul att se de en sista gång. Jag kollar ju inte direkt på MLS och Saudi-ligan.

Fast det där är ju dag från dag. Själv hade de varit självklara.