Jag hänger inte med riktigt men jag har förstått att Cole Palmer varit riktigt dålig i år jämfört med förra säsongen. Foden har väl inte varit toppenbra heller?
Men visst, många av spelarna som är uttagna i den engelska truppen har jag aldrig hört namnet på tidigare. Foden och Palmer vet jag till och med hur de ser ut..
En match jag minns från svunnet VM, tre fina mål, där det första är ett favoritmålen i VM genom tiderna, olatinskt, hårt snett bakåt av Lato och Boniek dundrar in den på mötande boll.
Men alla mål med utmärkt spel av detta suveräna polska landslag
Klämmer en hel del målskyttar från 82, jag också. Många fina minnen. Inte minst då Rossi sköt sönder Brassarna, Socrates 1-0 mot Sovjeterna var en upplevelse, 30 värnpliktiga i mycket liten lokal. Blev bra tryck i det tjoandet.
Undrar hur många rätt man hade haft om man tippade den. Tippade då bara Engelsk fotboll.
Nu får VM rätta mig, men var det inte 94, då också i USA som alla långskott gick över? Vill minnas att man då gnällde på bollen, men kan gräset varit inblandat?
Det var troligen bollen, kommer ihåg att det var mycket snack om den då.
Bland annat frågade dom Håkan Mild vad han tyckte om den nya bollen, hans svar ”Jag har väl aldrig bollen, min roll är att springa..”