(V)inspel med första starttid 12:00. 7 bollar reserverade. Skoj och lek med sidotävlingar. Deltagare tar med 1 flaska vin (~100 kr) till prisbordet.
Middag, 3-rätters golfpaketsmeny på Norraby Krog (golfrestaurangen)
Övernattning på Norraby Hotell. 75 m från första tee. 14 dubbelrum reserverade. Incheckning på golfrestaurangen tidigast kl 15.
Söndag 27/9
Frukost på Norraby Krog
EG Open. Första reserverade starttid kl 8:50. 7 bollar reserverade. Allvar och tävlingsfokus (tills man spelat bort sig efter några hål). Lottning anpassas för morgonpigga/trötta. Prisutdelning där jag har med priser till brutto- och nettovinnarna, inget knytisprisbord.
Golfbilar och vagnar är inte reserverade, bokas själv vid behov med golfklubben. Uppställningsplats finns vid Hotellet och vid Rangen. Korthålsbana mellan banan och hotellet…
Pris:
Hela ovanstående 2 995 kr/person om vi blir fler än 20 pers. Annars 3 095 kr/person.
Enkelrumstillägg 300 kr.
2 gf + middag 2 250 kr/person
1 gf + middag 1 500 kr/person
Betalning på plats för respektive person. Avbokningsregler:
20 % avgift vid avbokning mellan 14 - 3 dagar innan ankomst. 40 % avgift vid avbokning mellan 3 - 1 dag innan ankomst, Full kostnad vid avbokning på ankomstdagen. Inga andra rabatter gäller i samband med detta paketpris. Jag skickar bokningarna den 1/9. Efter det avbokas det på egen hand (jag försöker hjälpa till!).
Skicka anmälan via PM till mig med fullständigt namn, Golf-ID, e-postadress, mobilnummer samt vilken typ av reservation som skall göras (dubbelrum inkl rumskamrat eller enkelrum).
Anmälda:
Batigolf
Murklan
AlbertS
Orlimar
Ballesteros
Anders
Claesson77
Vattenmannen
Duffaren
Alien
Bollkalle
Old-T
Cn80
Linderos
TeMo
MM19
GAPO
Anmäld även om jag fortfarande är lite kränkt över att de inte ville servera lunch till 3 hungriga Stockholmare…
De lade fram den fina menyn men konstaterade bistert att lunchen serveras klockan 11.30, inte klockan 11.00 då vi var hungriga