2025 års upplaga av EG-open kommer att arrangeras på Knistad Herrgård Söndagen den 7/9 med traditionellt (v)inspel lördagen den 6/9.
Knistad herrgård ligger strax utanför Skövde och erbjuder boende och spel på samma anläggning. Jag har i dagsläget bokat upp 25 platser med möjlighet att utöka till 30 platser fram till och med 2 veckor innan arrangemanget. Vid stort intresse finns det säkert möjlighet till att lägga till ytterligare platser då herrgården har 80 rum. Starttider, preliminärt kl 12 på lördagen och kl 9 på söndagen.
Priset för detta äventyr är totalt 2566kr per person. I detta pris ingår 1 natt med del i dubbelrum, 2st greenfee och en 3-rätters middag.
Andra alternativ:
- 1 natt i dubbelrum, 1 greefee, samt trerätters middag. 1916:-
- Bara greenfee 650kr per runda.
- Enkelrumstillägg 500kr
- Extra natt (del i dubbelrum) i mån av plats 1200kr per person
Skicka anmälan via PM till jhenrikj med fullständigt namn, Golf-ID, e-postadress, mobilnummer samt vilken typ av reservation som skall göras (dubbelrum inkl rumskamrat eller enkelrum).
Köket kommer att kombinera en trerätters meny åt oss, meddela om du behöver specialkost.
Senast den 31/7 (förlängt till 15/8) behöver jag ha anmälningar för att kunna reglera deltagarantalet kostnadsfritt. Därefter kan jag kostnadsfritt justera deltagarantalet med 20% upp eller ner fram till 14 dagar före arrangemanget. Därefter är anmälan bindande och debiteras 100%
Välkommen!!!
Resultat (V)Inspel (särskiljning på hcp)
41p Primus
36p Duffaren
35p jhenrikj
35p Old-T
35p MM19
35p Bollkalle
34p Linderos
32p Batigolf
32p Murklan
32p Westersund
32p Anders
31p Ballesteros
31p Forzza
31p Fredrik75
31p AlbertS
Alien, Hogan, TeMo, Dogleg78, Cn80, B60 och ArnePalmer deltog också ![]()
Resultat EGO
Netto Topp 5 (särskiljning på hcp)
69 Dogleg78
69 MM19
73 Old-T
73 Linderos
74 jhenrikj
Brutto Topp 5 (särskiljning på sista 9)
80 Batigolf
81 jhenrikj
82 Dogleg78
83 MM19
85 Old-T
Med hänsyn till eventuellt känsliga läsare samt för att undvika GDPR problem för publicering av eventuellt kränkande uppgifter redovisas inte övriga resultat (kan vara för att jag är lat också).
Ett stor tack till alla som deltog. Förutom skicket på bunkrarna och att de borde kunna ha flyttat flaggorna på söndagen så tycker jag att vi hade en kanonhelg. Jag lämnar med varm hand över stafettpinnen till Batigolf inför nästa års EGO.