2025 års upplaga av EG-open kommer att arrangeras på Knistad Herrgård Söndagen den 7/9 med traditionellt (v)inspel lördagen den 6/9.
Knistad herrgård ligger strax utanför Skövde och erbjuder boende och spel på samma anläggning. Jag har i dagsläget bokat upp 25 platser med möjlighet att utöka till 30 platser fram till och med 2 veckor innan arrangemanget. Vid stort intresse finns det säkert möjlighet till att lägga till ytterligare platser då herrgården har 80 rum. Starttider, preliminärt kl 12 på lördagen och kl 9 på söndagen.
Priset för detta äventyr är totalt 2566kr per person. I detta pris ingår 1 natt med del i dubbelrum, 2st greenfee och en 3-rätters middag.
Andra alternativ:
1 natt i dubbelrum, 1 greefee, samt trerätters middag. 1916:-
Bara greenfee 650kr per runda.
Enkelrumstillägg 500kr
Extra natt (del i dubbelrum) i mån av plats 1200kr per person
Skicka anmälan via PM till jhenrikj med fullständigt namn, Golf-ID, e-postadress, mobilnummer samt vilken typ av reservation som skall göras (dubbelrum inkl rumskamrat eller enkelrum).
Köket kommer att kombinera en trerätters meny åt oss, meddela om du behöver specialkost.
Senast den 31/7 behöver jag ha anmälningar för att kunna reglera deltagarantalet kostnadsfritt. Därefter kan jag kostnadsfritt justera deltagarantalet med 20% upp eller ner fram till 14 dagar före arrangemanget. Därefter är anmälan bindande och debiteras 100%
Välkommen!!!
Anmälda:
Orlimar
Old-T
Anders
jhenrikj
AlbertS
Stefan
Vattenmannen
Duffare68
TeMo
MM19
Cn80
Dogleg78
Murklan
Duffaren
Alien
B60
8 stycken fick jag det till, vattenhinder alltså… Så ungefär varannan vatten, som det skall vara. (Verkar finnas några oändliga röda pliktområden också, utan vatten i…)
Fåtal vattenhinder. Måhända, men illa taskigt placerade. Spelade Knistad första gången i början på 1990-talet och då var out och vatten som magneter för mina bollar. Var där igen för några år sedan och f-n om inte samma jäkla magneter var kvar.