EG Open 2025 - Knistad Herrgård 6-7/9

Anmält och klart.

Ibland undrar jag om du verkligen är yngre än jag… :joy:

2 gillningar

Jag spelade förra sommaren och jag skulle säga att det är bara hål 3, 6 och möjligtvis 11 där det är någon större fara att hamna i vattenhinder.

1 gillning

6 gillningar

så jäkla sant

1 gillning

Du underskattar mig…

Fysiskt eller mentalt?

Anmälan skickad. Kul med en ny bana

2 gillningar

Jag är nya Saida, jag spår att Dogleg78 kommer med ett inlägg snart :wink:

3 gillningar

Håller med, kul grej med EGO, att man kommer runt.

1 gillning

Brukar inte alla golfrundor vara såna?

1 gillning

Skulle aldrig falla mig in att nedsänka mig till att beblanda mig med pöbeln på det här forumet @AlbertS :wink::joy:

1 gillning

Bekräftade starttider. 12:00-13:10 på lördagen (8 bollar) 9:00-10:10 på söndagen.

Och bara ett förtydligande. Den som eventuellt avser bo fler nätter på anläggningen får boka detta själv.

2 gillningar

Frågan är då hur långt man vill köra på fredagkvällen…

Det finns ju säkert billigare alternativ om man önskar övernatta längs vägen skulle jag kunna tänka mig.

Full respekt för att folk har individuella preferenser, men det är mindre än 4 timmar att köra från Uppsala.

En runda på Sand på fredagen och utgå därifrån på lördag förmiddag?!

Tog Örebro som mellanlandning förra året, blir kanske Askersund i år. Orkar inte köra hela vägen lördag eller fredag.

Vill man ha en kul upplevelse av annat slag som uppvärmning eller avrundning så rekommenderas Töreboda. En favorit i grannskapet. Kul med ännu ett EG i Skaraborg men det är ju tokfel datum!! Just den helgen är jag på brorsonens bröllop i Frankrike, så dumt…

Du har inte kollat om de kan ändra datum?
(Säger han som missade förra EG-Open pga namngivning av barnbarn)

1 gillning

Självklart!! :slight_smile: