EG Foursome 2022 - 9 oktober

Tack gubbar. På återseende.

6 gillningar

Första, sista och enda gången jag kommer slå puttaren! Tack Tony för att du höll oss i liv. Tack puttaren för att du ordnar årets roligaste tävling. Tack folket för att ni kom!

Bra bana, tar vi nästa gång också :slight_smile:

2 gillningar

Hah. Sov i husbilen på parkeringen natten till Båstadmisären. Vaknade flera gånger då det kändes som att bilen skulle välta.

På morgonen tog jag på mig vintervandrarkläder inklusive vinterkängor. Blev förvånad när jhenrikj kom i vanliga golfskor.

Fortsättningen är ju historia.

Tack alla för en otroligt rolig dag på Laholm. Spelet kunde gått bättre men vi undvek sista platsen iaf :smiley:

4 gillningar

Tack alla som var med. Grattis till bröderna som knep segern precis på mållinjen.

Resultat via Gamebook-länken ovan.

1 gillning

Går det att skärmdumpa eller pastea länken? :blush:

Mnja. Får kanske då trolla om namn till nick och det blir för meckigt i mobilen. Pm kommer.

1 gillning

Skickar den till min sekreterare så får hon lägga upp resultat och uppdatera hall of fame :+1:

Skojar inte bort tröttheten idag

1 gillning

Tack alla för trevlig stämning och den underhållande golfen.
Grattis till bröderna skägg för det erhört stabila spelet och bra nerver i slutet.

Tack även Claesson och EgonSvens brossa.
Bra slag blandat med tjötet på 10:an om finklippt ihop med de sniper-lobbar som slogs var höjdpunkten. :wink:

Egon

1 gillning

a - Detta är sjunde va?
b - Nej, 6 va?
c - Bror #1 slog ut på 17, detta måste vara ett uddaslag
a - Det är inte 5:e…

Kul med nerver på slutet. Vi i publiken hade räknat ut hur viktig putten va med :slight_smile:

1 gillning

Sent inlägg men jag måste slå ett slag för den här spelformen och inte minst sällskapet/tävlingen.
Jag har varit rätt kass i år på golf men då jag spelat en del partävlingar så har jag insett en bra sida av mig själv. Om man rejtar slagen på hela ronden så har jag ett enda kasst slag. Resten är skitbra och några av dem blir hyggliga.
För mig så ger det en positiv feedback på att jag kan och fortfarande har det där…

Var man sen hamnar i resultatlistan kvittar.
Stämningen i bollen är viktigast, sen resultatet och sist den egna prestationen. Om man kommer sist eller först kvittar.

Egon

2 gillningar

Håller med. Skulle kunna tänka mig att spela foursome oftare.

1 gillning