Eagle Cup 2026 - (f)inspel på Emmaboda

Föjande är ett förslag till lottning på Emmaboda GK före Eagle Cup 2026.

Vill ni spela med någon speciell och känner er fellottade är det fritt fram att säga det. Har försökt lagt geografiskt närliggande spelare först i listan. Vid 18,00 bör vi lämna för färjan så ha det i åtanke efter spel. Lunch kommer serveras före rundan och köket är informerat.

Kan man ej komma är jag och era medspelare tacksamma om ni vill meddela detta innan dagen D.

Någon form av insats kommer förekomma (alltid frivilligt)- vi tar detaljerna på plats. Önskas golfbil på Emmaboda- boka detta med klubben direkt. TL säger yes det är okay utan läkarintyg.

13.10

13.20

13.30

13.40

13.50

14.00

Disclamer: Ändringar kan ske, kontrollera starttid innan ankomst.

6 gillningar

vill gärna gå tidig boll eller är ok om det inte går

Gud hör bön.

Är man tidig till tråden får man vissa fördelar.

1 gillning

Var är det för ändringar i lottningen?:ogre::ogre::ogre:

Lottningen ser bra ut. Golfbil för mig (och jornhona).

Egon

1 gillning

@Forzza , @Old-T , bilar i vår boll med? MM har ingen talan :wink:

Hogan har förtur till bil om dom inte räcker till. Men annars är det fritt fram. AlbertS promenerar.

yes bil för mig

Bara jag har slag så…

1 gillning

Märks att det inte är Olofström

Hamnen i Karlskrona är den med parkering inom stängsel bredvid terminalen? Då ska det vara lugnt med 1 h från banan, de som åker tidigare får passa några extra p-platser.

1 gillning

@Hogan En djurgårdsduo i bilen? Har inga problem att gå men kör du ändå runt så…

Han behöver ju ändå vila sin hälsporre

Jepp det är aldrig nåra problem där

Hogan och jag dyker upp dagen innan och övernattar.

2 gillningar

Få se nu, vi delar stuga, vi går i samma boll på Emmaboda
Det skulle inte förvåna mig om vi delar rum i Polen med…
Mycket slag blir det :smiley:

3 gillningar

Ändringar i startlistan har gjorts för att stefan, henrik och coleburn antagligen kommer direkt till färjeterminalen. Dom älskar färjor mer än golf nämligen.

Ötoken är bumpad tidigare i startlistan övriga bara smått flyttade (MickeJ och Forzza).

Sorry @old-t om det inte sker vidare förändringar blir du av med din älskling.

3 gillningar

13:30, tidigare 13:20 bollen har två bilar reserverade så är det någon som vill åka kan @AlbertS ha det i tankarna

Vi dyker upp kvällen innan, spelar något på vägen ner, just nu är funderingarna på Eksjö.

hmmm jag bor ju med tommy, temo hmm hoppas nu inte strul med delning bil

Tänkte inte på det.

Nu spelar du med din älskling igen.

2 gillningar