Får se hur vi gör med bilarna, lite tråkigt för en i en tre-boll som inte åker bil. Det löser vi senare, inte otänkbart med fortsatta ändringar i bollarna ![]()
Inte mitt problem riktigt … Skit i bilar annars. Jag vill bara lägga tre bollar först osv. Vill ni ha en ändring i lottningen så förmedla det.
Var min andemening med, att skita i bilar när det blir tre-bollar och att det är inget vi behöver fundera på nu.
Jag är inte så gammal, jag kan gå
Kvällen söndagen den 3:e maj kommer jag fixa anmälningslistan/gruppbokningen till Emmaboda. Om någon får förhinder innan dess så vänligen säg till mig.
När jag bokade rum så frågade jag om 50% på GF via golfamore medlemskap, det var inget problem trots paket med boende. Du kan väl flagga för det när du bokar gruppbokningen, om du får ett annat pris på det.
Kommer bara anmäla golf-id, inte betala något. Man anmäler sig på plats som vanligt. Dvs du betalar tillsammans med ditt rum och eventuellt bil.
Incheckning, dvs få nyckel till boendet är fram till 15:00. Är det någon som är på plats på Emmaboda innan det och kan plocka ut våran nyckel med, då vi räknar med att komma först vid 20 tiden. Klubben kan annars säkert fixa det på något sätt.
Vi åker på onsdagen så kan tyvärr inte hjälpa till.
Ska kolla med Westersund, troligtvis är vi där 14:59 ![]()
“… ser till att vara …”
Det kostar nog ett par öl … ![]()
Nyckel först, öl sen … ![]()
Ni får ta en sväng till den ökäna Bodegan på Hotell Amigo och klämma någon öl på kvällen.
Problemet löst.
Starttider inmatade (korrekt) i GIT, kika era bokningar eller se inlägg längst upp.
Information till samtliga spelande på Emmaboda.
Jag har fått tre väskor av Malcolm McBerglund som kommer läggas till prisbordet plats 1-3.
Alla tar med någonting av värde kring 100-150kr (eller något bättre begagnat värde vad som helst) och lägger “i hemlighet” i någon av de tre väskorna.
Vinnaren kommer senare på kvällen välja (baserat på vikt?) första väskan, sen andrapristagaren och tredjepristagaren.
Scorekort lämnas in till nästkommande boll (förstår ni vill åka till färjan). @Bollkalle ansvarar för att samtliga scorekort insamlas och leveras till mig vid tillfälle på färjan.
Jag ser till att pris finns från de tre som ej kommer till spel.
Väskorna är av mindre modell typ sportbag, rekommenderar inget större än en fotboll.
(spelformen är PB netto, gamebook och liknande enbart för personligt bruk)
Jag är inte sämre än att jag kan ändra mig @Westersund .Det är frivilligt att ge bidrag i väsk-bettet ovan om ni har ett set peggar eller något annat. Väskorna kommer delas ut till top 3.
200kr per skalle då så det blir lite svettigt om man vill vara med på bet utöver priserna ovan, swisha beloppet till 0709-780865 före er starttid om ni vill vara med. Utbetalning 40-30-20-10% till första fyra platserna.
Lite sent att komma med det nu?
Det löser du. En lapp med “150kr swish från @Old-T” funkar utmärkt i värsta fall ![]()
Vi kan inte köra bet som innan?