Anmäld för denna turne!
Se bara till att börja tura dagen innan denna gången! ![]()
Jag är på👍🏼
Jag hänger så klart med.
Saknar Sawgrass såna här dagar. VIF.
(hon fällde alltid kommentaren: “huggsexa!”)
2014: Sand Valley
2015: Sierra
2016: Sand Valley
2017: Klaipeda / The National
2018: Baltic Hills
2019: Pärnu Bay
2020: (Covid)
2021: Sand Valley
2022: Sierra Golf
2023: Pärnu Bay
2024: Klaipeda / The National
2025: Zala Springs
2026: Sand Valley
Om någon tappat räkningen…
Stämmer det där? 2017 måste väl varit i tyskland?
Den är uppdaterad.
Fan va tiden går fort. Blir den nionde Albert resan man medverkar på till våren. Snyggt jobbat och råddat Albert.
Har försökt få kompisgänget att återvända till sand valley. Bästa boendet, bästa maten och 3 passager förbi baren vid hål 7, 10, 17. ![]()
Om det inte blir nåt med dem så hänger jag på. .. eller, skit i det. Sign me up!
Egon
Då förstår jag att du spelar dåligt, du räknar ju ett för mycket hela tiden ![]()
Btw. Jornhona är den som oemotsagd får stå ut med mina snarkningar och andningsuppehåll. ![]()
Egon
Klart jag e på.
Delar med med Westersund om han inte opponerar sig.
Jag vill vinna nästa år oxå… Sign me up.
Finns lite logistiska problem att lösa, men det är ju några månader kvar…så lägg gärna till mig på reservlistan.
Äsch, vi ber kaptenen på färjan svänga förbi och plocka upp dig. Det fungerade ju när vi åkte till Pärnu…
Med tanke på mängden av diverse drycker som inmundigas på färjan så vill jag inte vara ansvarig för den institutionella vården som följer på en båtresa som blir 2 dygn längre ![]()
Jag förstår din tanke.
Vatten…
Jag har hört man kan drunkna i det.
För det var väl det du tänkte på ? ![]()
Efter att @Fredrik75 påminde mig om verkligheten har jag uppdaterat datumen och lagt in en enklare planering i orginalinlägget tills vidare…
Jag sätter också gärna upp mig på reservlistan.