Fruktansvärd bilsmak. Verkligen fruktansvärd.
Man måste tänka på att et är ett stort land med en större spridning på hur en bil används.
Egon
Iofs förstår jag inte pickup-grejen och varför amerikaner behöver såna mer än svenskar men det var inte det jag syftade på utan alla urtråkiga japanska bilar…
En Cheva Silverado är alltid en Cheva Silverado.
Hade förmånen att få ratta en sån här en sommar för länge sedan. Ren och skär njutning!
Köp en Tesla. Bli förknippad med Elon Musk
= Nazisten
Jag har ju tänkt sälja min i flera år. Nu kan jag inte av ren princip eftersom jag inte vill att folk ska tro att jag är en sån som tror att Musk är nazist.
Nej men jag börjar undra vad det tar åt folk. Är väl klart som fan att karln inte heilade med flit. Oavsett vad man tycker om honom.
Hade velat köpa volvo men vill inte bli förknippad med Mao Zedong = kommunisten
Audi (läs: Auto Union) och Mercedes skall vi inte ens nämna. Helt otänkbart! Alla förbjudna gesters moder.
Jag tror att det är högst medvetet gjort av Elmo och med klar referens till både det-som-inte-får-nämnas och till romarna.
Tanken föregår handlingen…
här en riktig bil
Vi har inte samma kultur av att dricka och köra bil som de verkar ha i USA. Antagligen för att man måste ta bilen precis överallt där…
I vilket fall har jag försökt sätta mig på händerna och inte byta bil. Min nuvarande bil kostar ca 6500:-/mån inkl allt. Det är riktigt billigt när man kör så mycket som jag gör.
Alternativen kostar 8-12 tusen i månaden. But why?
Tror jag kör vidare till hösten 2026. Då ska jag byta till nåt riktigt fint som 50-års present till mig själv.
nu sa jag inte att man skall dricka när man kör… utan ett gött lastutrymme
Det finns redan för många av amerikanska pickups i Sverige.
så länge dom håller sig på vägarna är det väl OK, men när det ska parkeras vid köpcentret eller på golfparkeringen så är mitt hat framme.
är väll inte bilens fel utan förarnas?
Vi har inte målade parkeringsrutor som är anpassade till bilar som är två-tre dem bredare än en “vanlig”.
iförsig rätt men gäller väll även då husbilar som ställer sig i en ruta med däcken innanför
Då är det dags att de börjar göra större rutor.
Tycker jag har problem med min EV6a
Håller med om det. Men på golfbaneparkeringen brukar dom ha egna platser. Som tur är.