Pekade ut mig vid magbyte, säker riktning är viktigt.
Det gick ju sådär… Trevlig helg!
Eller att möta någon, inleda med att säga att man har dålig form, och skjuta det där.
Läge 1: Ta medicinen
Läge 2: låg slajs
Läge 3: låg hook
Läge 4: Klart välförtjänt till slut
Föredrar läge 4…
Sade till de andra att jag inte ville lira idag för att jag var så usel. Slog skitdåliga slag på rangen - missade först hela rangen till höger och sedan till vänster. Och så det där. Slarvbogey på 17 annars hade jag varit under par för första gången på bra länge.
Damn, hates when it happens!
Inte dagens runda, men dagens lektion. Ibland undrar jag om golf är en sport för lågbegåvade. För hur dum i huvudet är man som betalar dyrt för lektioner för att få samma tips & råd varje gång, för att sen gå tillbaka till samma gamla rörelsemönster till nästa lektion igen
Hade bokat 55 minuter idag. Det krävdes seriöst 2,5 minut innan jag började slå bollen bra. Och det var inte direkt några banbrytande grejer vi gick igenom, utan en kopia på de saker som nöttes förra sommaren. Vaaarför ska det vara så svårt att hålla fast vid det..
Jag går fortfarande under min vikt😂
Haha fantastist
Morgonrundan, nästan alla grövre missar till vänster, inte ett enda högersläpp. Gillar det.
+100?
Avslutade dagens ligaomgång lite svagt. Träfyra över green på 17 (bra drag i den) och så chip-tvåputt.
Lätt irriterad går jag upp på 18 med två slags ledning.
Fel klubba, fel slag. Annars bra. Dropp. Chipp över green ned i bunkern - ingen sand. Bra tvåputt från ruffen på andra sidan. Kul när man var på par dit.
Ändå kul att slå fina slag. Det är mycket viktigare än en score.
Sånär eagle på nian.
Inget fel på vädret.
Med sådana priser undrar jag varför inte A-lagarna spelar golf
Vi har det som kallas specialare fyra gånger per år. Utöver dubbla poäng i ligan får de som vill vara med swisha en hundring och så köps det diverse grejer. Inte från någon kvalitetshylla tycks det …
Dagens runda blev en ovanlig paus efter gårdagens 72 hålare. Var med i tätstriden inför sista rundan men huvudet orkade inte riktigt. Avslutade birdie-par och säkrade andraplatsen. Slog bort en boll på hål 59. Första start 0340, sista putten 2210. Imorgon kör vi igen
Möllepinan? Hade erbjudande om att spela den. Glad att jag lät bli.
Bra tips.