Dagens runda

Dom säger han som monterar BMW-blinkers har världens mest otacksammaste jobb men fan vet om han inte fått konkurrens med han som tillverkat min greenlagare.

Inga träffade greener, 2/3 sandys, 40p.

4 gillningar

Seve Sandberg

1 gillning

Blev inställd. Ett makalöst blixtskådespel blev det istället

Tävlingsrunda med fru Norrland, make/sambo greensome. Rackligt första nio. Sedan bra.
Blixt och dunder började 10 min efter att vi spelat klart.

39 poäng trots 3 katastrofhål, kanske inte så dumt att ha ett högt handikapp ändå… :smile:

1 gillning

Ahhh en stolpe in runda, allt räknas:)

Hade exakt lika många greenträffar i fredags men endast 35 poäng, behöver jag träna inspel eller närspel? :smiley:

Eftersom det är BMW som tillverkar din Mini C borde du också ha problem :rofl:
På min E46 cab sitter det en spak på rattens vänstra sida den används flitigt.

Manuel o högerstyrd…

Inställd igen. Dessutom är stora delar av stan strömlöst. Jävla åska

“I know nothing, I’m from Barcelona.”

Si Si I’m…

Gårdagens runda följde samma mönster som det varit i år. 3-4 katastrofhål och utöver dessa ungefär hälften par och hälften bogeys. Fortsätter det så här under Juli kommer jag att slå i Low cap igen. Går det på något sätt att se vad handicappet var vid olika tillfällen i golf.se ?

Det har i alla fall funnits en hcp-historik. Vet inte om den finns kvar

Petade ner drivern från (tror jag) 9.8 grader till original 9. Jag tycker det blir ganska stor skillnad.
Temp +28/29 är helt ok.

Nää, det verkar inte finnas historik tillgänglig för vanliga människor.

Vad då temp +28/29 är ok. Alltså att spela golf i de temperaturerna, Celsius?

Ja. Egentligen är det ju för varmt men som omväxling från mer normala 17-22 är det trevligt. :sunny: :thermometer:

Frågan är om jag föredrar 29 C eller 29 F. Jag brukar spela rätt bra (och utöva idrottsliga övningar bra) i temperaturer över 25C men nåt jävla nöje är det inte.

Gradienten, Anders!
Man är känslig för förändringar och det är dessa som ger “upplevelser”.
Bra spel i jmf dåligt.
Varmt i jmf kallt.
Osv.