Buggrapportering, förslag och testinlägg

Finns det något sätt att markera alla ämnen/trådar som lästa?

Så jävla töntigt

Japp

:100: att det är.

1 gillning

Nån slags medalj eller nåt man bara kunde sätta typ en i veckan för ett inlägg utöver det vanliga

Men nu är alla glada emojis borta och bara ölglaset finns kvar :worried:

Stefan tyckte han va rolig.

1 gillning

Spoiler verkar inte funka i åsiktskorridoren


Ekonomiska flyktingar… världen måste inse att konceptet med Luther och kneg istället….

Verkar inte funka här heller. Jo nu plötsligt

1 gillning

Ny version inne .

Serverns version? Den senaste. Även discourse (forummjukvaran) uppdatead. Bland annat nya checkboxar (wooooow!)

När man citerar nu så hamnar markören före citatet istället för efter som förut.
Bug enligt mig - förmodligen en “feature” enligt discourse…

Inte här, bara om du skriver din text innan du trycker på citatknappen.

Tror vi överlever?

Nej, har inte skrivit någon text innan utan när jag klickar på citat-knappen hamnar citatet under där markören står. Kan det vara skillnad vilken browser man använder ? Edge på Win11 har jag.

Edit: Samma i mobilen med Edge.
Edit 2: Upptäckte att jag bytt “New rich text editor”. I standard editor funkar det som förut.

1 gillning

Servern har av oklar anledning försökt boota om sig eller fått nån kernel panic inatt. Jag har bara sparkat igång den igen men har inte tid att felsöka.

Vi behöver ny server som sagt… väntar på delar…

3 gillningar

En länkad lista som strular brukar innebära RAM-fel…

Grabben riskerar samma.

1 gillning

Ah, en sån däringa bärplansbil. De är snabba har jag hört!

1 gillning

Kan inte ladda upp bilder från chrome på min androidplatta längre. Står bara och snurrar “processing upload” för evigt. Har testat att starta om, logga ut, rensa cache och history utan framgång.
Funkar bra på min iphone.

Underligt. Kollat så filstorlekarna inte är bonkers?