Buggrapportering, förslag och testinlägg

Jag lyckades ladda upp en bild i humorhörnan, har du fortsatta bekymmer?

Lite småfix med den här uppdateringen.. hoppas den är värd det :slight_smile:

Test 11MB (ombantad till 808kb):

Funkar nu

1 gillning

Det är lite skämmigt, men jag tar inte var den där bilden är ifrån. Hjälp?

1 gillning

För att undvika copyright claims är den ai genererad :smiling_face_with_sunglasses:

WTF. Och jag som satt och funderade i en kvart.

Jag har annars bilder från riktiga banor som jag tagit själv och kan bjuda på. Om du vill göra en carousel istf en statisk bakgrund.

Fooled you didn’t I … Fungerar utmärkt enl subjektiva tester.

1 gillning

skicka över dom så kan det bli så. jag gillar inte riktigt pixelheten/skärpan i den AI-genererade bilden :smiley:

Mja det va kanske jag som orsakade downtime för en stund sen.

Men på pluskontot vet jag hur man uppdaterar servern :smiley:

Multiple reactions under utvärdering (vet att den visar heart istället för beer… lugn)

1 gillning

Var vill du ha dem?

Skicka dom till [email protected] . Eller en länk till ett album nånstans.

Personligen tycker jag den vi har är bra, lagom gött med lite strån. Men jag är inte sämre än jag kan ändra mig.

Och hur många? Här är några smakprov - kan behöva beskäras om inte systemet fixar det själv.


Finns hur mycket som helst.

Ja precis, maila istället för att lägga här så det tar upp massa plats på servern.. typ.

Maila mig orginalet på turnberrybilden, helst i 4k. Kan nog redigera ihop den.

Man ser mest kanterna på bilden i desktopmiljö. Så skogsbanan går bort det är ingen jävla jaktsida :wink:

Maila … :slight_smile:

En bild kan jag nog maila, kanske några stycken. Men inte alla de som jag har. Turnberry har jag bättre bilder från, ska se om jag hittar nåt med bra info i kanterna - normalt har man ju fokus tvärtom.

1 gillning

You’ve got mail. Lots of it.

Där är en del bilder som nog kan bli rätt bra om du drar i dem. Vet inte hur upplösningen orkar med en zoom som gör att du får bra bakgrund med forumets textpanel i mitten. Kanske enklast att helt sonika klippa ihop bilderna två och två med motiven i “centrum” på båda sidorna?

Lagt in en bild från en hedbana. Inte bara bästa typen av banor, men fint med gräs också. Ökenbanan var fin men gav inte så bra effekt. Uppdatera sidan för test.

Det blev inte en bild på dina bollar, sluta skicka mig bilder på dina bollar.

Va fn, @Vattenmannen la ju in en bild på bollar?

2 gillningar

Ölikonen (like) skall dessutom vara korrekt nu och som lök på laxen kan vi ha andra reactions .. laughing och wow tills vidare, säg till om det saknas någon.

1 gillning

Det är dock ingen hedbana. Det är ädlaste formen av links, skapad av naturen!

2 gillningar

Åsså tramsar det med uppladdning av bild igen.

1 gillning

Sjukt för det är inget som skiljer hårdvaran eller mjukvaran sen sist. Kan vara cloudflare som har problem emellan.