Okej, ja, jag har en liten telefon.. Testar att slänga på pluginet igen då.
Tror man kan dra i menyn där.. ![]()
Undrar om man kan få den att spela upp direkt vid visning, lite som en gif
Autouppspelande saker är döden så det hoppas jag inte.
Får se…
Nä
Kolla vad jag upptäckte idag
(klickar på en citering)
Funkar inte grid längre?
Glöm det jag hade fått på nåt skitläge i GUIt
iOS26 är inte kompis med att skriva inlägg. Cursorn ligger tre rader under “insertion point”. Man blir lite fintad
Sånt där som löser sig antingen genom att apple inser sitt misstag eller discourse fixar eftersom många får samma problem. Plattformen är sketastor så inget som missas skulle jag tro. Hang tight.
Ja, såklart. Var mer menat som info till andra som petar på iOS26.
Tror uppladdningen av bilder ballat ur. Klagar på > 90 MB när bilderna är 2.3 MB
Vad hände i går kväll runt kl 23?
Fick plötsligt att certet till eaglegolf.se var ogiltigt både i mobilen och datorn.
En kvart senare funkade allt igen.
Skumt…
Uppdateringar och fix. Skall vara i ordning nu. Var ingen säkerhetsrisk men mismatch i certifikaten en stund.
Får testa det mer sen. Vi har en ny version nu och det där har krånglat till och från.
Får ingen bakgrundsbild.
https://albert.eaglegolf.se/golf.webp
Ger 404.
Det är tillfixat. Kanske inte samma som förr men … fixat. Tack för att du sa till.
Edit: full reload på sidan så kommer den upp igen.

