Det är förmodligen ingen som vill se men jag lägger in det iaf. Nedan är resultatet från egen testning och från när jag var hos Brejan. Samtliga klubbor är slagna med 3-5 svingar/bollar med J7 (hos Brejan var det J6). Jag ber om ursäkt för den dåliga bildkvalitén.
Egen testning. Två olika klubbor som testades tidigt i våras (maj). Det är Titleist CB (718) och Titleist AP2
Egen testning. På hemmaklubben och den här ingick i en serie av tester.
Samma som ovan. Här blandas några olika klubbhuvuden. I huvudsak var det Titleist T100 J7 som jag testade med olika skaft.
När jag testat ett varv med 3 slag på varje ovan så testade jag om några av klubborna för att se om det var ett engångstillfälle.
När jag kom till Brejan så fick jag slå massa olika testklubbor och det är var en av bollträffarna han inte var nöjd med.
Det här är prototypklubban som Brejan byggde när jag var där och gjorde utprovningen. När det börjar närma sig i testningen använder han krita på träffytan. Sedan flyttar han på den där 1g vikten. Den här klubban har 3 bollträffar som ser ut som 1. Efter testet fortsatte jag slå bollar med den men det blev ingen skillnad map. bollträffen.
Edit: rättning/felstavningar och förtydligar