Bilder på ditt senaste golfrelaterade inköp

Tänkte att vi kunde ha en tråd med bilder på våra golfrelaterade inköp som vi vill dela med oss av.
Det kan vara allt från böcker, till klubbor, träningshjälpmedel, tillbehör, etc. bara det är golfrelaterat.

Det ska vara egentagna bilder, inte produktbilder från websidor o.dyl.

Lägg gärna med ett par ord om köpet, saker som: pris, inköpsställe, funktion, betyg.

Jag kan börja.

Har läst mycket om ProSendr https://prosendrgolf.com och det verkar vara en riktigt bra produkt men jag har svårt att motivera köp till det priset så jag hittade en variant som är mycket lik till ett klart mer överkomligt pris (300kr) på Amazon.

Blir hårdträning inför EG Open så vi får hoppas att den är bra även i verkligheten.. :joy:
Återkommer med utvärdering senare under veckan!

köpte ett liknande i år men en annan typ “https://finalputt.com/products/wrist-trainer-pro”

Bra verktyg men kräver som så många andra att man verkligen använder det för att ge effekt. Har en i ett skåp nånstans och har inte blivit ett dugg bättre av det.

1 gillning

Väntar på det där hjälpmedlet man inte behöver använda för att fungera…

1 gillning

Köpte 12 dussin V1x Left Dash.

12 dussin!?. Love it! Min typ av beställning!

Tydligen ungefär exakt för ett år sen

Efter det har jag köpt greenfee iofs men det räknas väl inte.

1 gillning

Hade bara sju-åtta dussin kvar från min förra beställning. Och alla lösa trepack av blandade märken som jag fått.

Kollar…hmmm bara cirka fyra dussin kvar (ProV1). Det räcker nog säsongen ut så får vi se om nästa säsong kan komma med logobollar, eller ej.

Senaste köpet:

Passade på att köpa 24 handskar också (och två paraply) när jag ändå dealade med Titleist. Bulk FTW!

1 gillning

Tjufyra handskar! Giveaways? För mig räcker 24 stycken säkert cirka 5-6 år. För dig blir det väl 1-2 år då?

Plus en låda till frugan. Lika bra att ha. Hade nog inte mer än tre-fyra kartonger med Wilson-handskar kvar … :smiley:

1 gillning

Haha, min sambo som är super-minimalist skulle slita sitt hår…

Kanske skulle skicka lite info om mitt stora buffertförråd i f.d. bastun och preppinggrejerna som jag har “just in case”. Så slipper hon slösa pengar på schampo i fortsättningen.

Så länge det är Björn Axén kan intresse finnas.

Ja, den går längre.

1 gillning

Lyxade till det med nya wedgar, varför har jag inte gjort det tidigare? Vilken spinn på chippar. Nu börjar man ju fundera på nya järn…

3 gillningar

Nya wedgar är riktiga spinnmaskiner. Kanske jag borde prova att fräsa till ytan och grooves på en gammal wedge? Har ju ärvt en Unimat-3. Den orkar nog med det jobbet om man tar det piano.

1 gillning

Den lär dock inte vara godkänd då.