Naturligtvis inte, men man kan ju labba lite och kolla om man kan få superbett.
Nej, dom TM MB är jäkligt snygga. Byt inte bort. ![]()
Hade gärna köpt nya såna om det gick att få tag på, mina börjar bli slitna. Men samtidigt kostar nya liknande järnset typ 15K och det känns lite motigt.
Jag har alltid sagt att den dag jag blir ekonomiskt oberoende kommer jag byta ut wedgarna 2 ggr per säsong. Älskar första rundorna efter att ha stoppat in en sprillans 60º i bagen.
Sprang på dessa nedsatta 1000kr på Stadium, troligtvis för nästa säsong. Har ett par gråa sen tidigare som funkar bra. Fanns en hel del modeller och storlekar kvar igår iallafall om någon mer behöver skor
Gillar den typen - men det ska vara Boa. So nice!
Hoarder!
Så olika har svårt för muffins sula
Erkännes.
Fattar inte riktigt varför ”skumfogen” ska upp så långt på sidorna. Ser ut som när man ströpplade på body’ på tröskellådan förr. Säkert sköna… men ändå.
Egon
Lyllos. Finns inga bättre grepp.
Egon
Kan hålla med. På de gråa jag har har de lagt en mörkare ton av grått närmast backen vilket sammanfaller bra med den linje som brukar bli av fukt för oss som missköter våra skor. Såg ut som de var vattenskadade redan som nya, perfekt.
Kanske ett ganska enkelt sätt att göra skon lite mer formstabil?
Nu är jag inte sån att jag inte fattar vad gränsen mellan komfort och stil kan göra för ett val. Men foppa-tofflor är ju nåt press-gjutet plastaskit och det vete fan om inte de flesta ”moderna” golfskor fallit in i det träsket. Vill man verkligen betala för detta. Redan när grabben för 20 år sedan skulle ha lila Nike skor modell Zlatan… så kräktes jag lite. 1500 för junior-skor på rea. Ord. kostade 2800:- … för plastaskit!?
Egon
Snygg sko förutom.. frigoliten?
Inget fan av boa på golfskor. Tycker det trycker över foten utan att sitta åt så jag är nöjd . Har boa på snowboardkängorna men då är det dubbla vilket funkar om man drar åt dem efter några åk