Du har ju Falkenberg nära också. Och Varberg västra.
Jodå. Men de kommer ju nästa dag.
Hälsa på Forzza på Stenungsund?
Kungsbacka är väl ganska känd. Klubbchefen var tidigare klubbchef på Karlshamn GK så bara hälsa från mig
Kungsbacka=Hamra
Aha, tackar =) Borde åka och spela den själv nån gång.
Hojta till, det är ju inte bara din gamla klubbchef, det är min gamla klubbchef också
Hovås är en bana man bör ha spelat. Kanske inte den bästa layouten, men nog så trevlig. Bra restaurang sist, men det kan ju ha förändrats.
Vill man snåla finns ju Hills niohålare (hette väl Torrekulla innan) som sägs vara trevlig. Delsjön kansks?
Aningen ändrade resplaner pga flyg istf bil.
Vi kommer därför spela en bana i Gbg-norr, KrHF-torsdagen.
Stenungsund? Albatross? Gullbringa? Ja, ni fattar geografin. Längre norrut än så blir det nog inte.
Öijared gamla va trevlig.
Stenungsund vet jag inte. Men hade hellre kört ale än albatross tex. Lysegården var bra med rätt slinga. Men länge sedan jag spelade. Lycke vill jag minnas som bra.
Lysegården ligger “rätt” mht färdväg. Skall kolla på den.
Öijared är en aning “vid sidan” om än inte såå långt
Är du på fel sidan älven så är du
Iofs fixade dom väl lite med e45an. Men hade sökt mig ut mot kusten generellt därifrån för en bättre upplevelse.
Ale brukar vara i bra skick tidigt på året.
Lysegården första 4 och sista inga favoriter men däremellan uppskattas banan.
Gullbringa, 3 slingor som varieras, gul o blå uppskattas röd ej så mycket.
Albatross uppskattas.
Lycke, det första jag ser är en "lång"resa men bör vara ett säkert kort.
Lång resa?
Under timmen från GOT, gissningsvis. Sedan typ en timme från Lycke till torsdagens destination. Det kvalar in som “relativt bekvämt avstånd”.
Lycke mina fd hemma trakter, Mastrandsvagen , vänster Lycke/Kärnavägen , höger ut på en grusväg sista biten efter avfart Lycke kyrka. Om inget är ändrat. Det är inte sträckan utan kringelikrokar efter Mastrandsvagen samt 70 väg efter Ytterby som är lång då snitthastigheten blir måttlig. Har kanske bara kört där för mycket och upplever det långt.
Lycke är inte lång väg om det är den jag tänker, vi spelade den en gång med @Claesson77 @xxxx77?
Men den känns längre.
Gäääsp. Köra en timme är väl inte “långt” när det är ungefär åt rätt håll mht reseplaneringen? Om jag startar hemifrån så har jag tre golfbanor inom en timmes avstånd med bilen.
Tänk på att i södra Sverige så anses en timmes bilresa vara så lång att den kräver planering minst en vecka i förväg och kanske tom en övernattning innan man åker hem igen
Nu kan väl lycke aldrig vara på vägen?
Whatever. Vi tar tråden tillbaka till banor, tycker jag.