5 favoritsporter i TV-soffan

Det ända jag följer noggrant förutom Trav är NBA, kollar lite PL ibland och mästerskapen i Fotboll. Bordtennis är annars rätt kul, men sällsynt i tablån.

Ja. Absolut ja. I de flesta sporter. Därmed blir det mindre intressant på det hela taget.

Spot on.

Skidskytte och längdskidor är ett safe bet. Bra tv och med svenskar med i toppen så blir det ännu bättre.

F1 naturligtvis. Bra sändningar med massvis av fakta, skvaller och kuriosa. Nästan så att träningar och förspel till kval/race är intressantare nuförtiden.

Indycar funkar när det är race.

För att se golf på tv så känner jag att det behövs en extra nerv som att någon svensk har känning. Annars funkar det som slö-tv. Ljud behövs knappt längre. Som nörd så genomskådar man ibland det som sägs och minsta lilla retar såpass att man vill stänga av. Ett bunkerslag som stannar 2m från hål ÄR INTE BRA. Jag är fan inte nöjd med det och de är tusen ggr bättre så de är def. inte nöjda. Vill inte höra nån kommentator som fegar ur o mjäkar.

NFL var kul när jag tittade förr, passar bra på tv.

Så det var mina 5 (6).

Egon

Körde NFL redzone för första gången i söndags. Dvs alla matcher på en och samma gång med dom bästa spelen. Riktigt actionfyllt.

GamePass?

1 gillning

Japp det är en livekanal man kan kika på om man inte vill se individuella matcher.

Redzone är cancer. Gamepass är botemedlet.

Kollar Redzone på Cmore. Inte alls dumt.

1 gillning

Samma här de intressanta matcherna var i torsdags

Fotboll
Hockey
Golf
Snooker
Svenskt deltagande i mästerskap brukar locka som en övergripande kategori. Det kan vara Curling, handboll, skidskytte, skidor mm.

hockey
lpga fast det tappar pga alla reklamavbrott
LET som i helgen var en bra sändning

Nu är det bara fotboll av någon anledning

Kul med Anna Magnusson idag

Ja, det var henne väl unt! 1:a efter 10 år!
Linn som 2:a gjorde det inte sämre.

Intressant att skidmärket var så utslagsgivande i herrloppet i förmiddags

Samma sak i damernas nu. Ovanligt

Men ganska påpassligt av Ferry att konstatera det redan på första varvet.

Ja det var skarpsynt

Just nu är herr-skidskyttet knappt värt att se. J.T Boe är löjligt överlägset