Ok han slog någr bra slag också. Men det gör alla. Han sticker ut med färre misstag skulle jag säga.
Kalla det vad du vill. Han är bättre än de flesta, på det mesta.
Kolla strokes gained.
Man gainar ganska många strokes på att inte göra misstag. Över hela banan. Men visst, han är över medel i allt. Hög klass på typ alla slag. En helt annan upplevelse än att se Rory.
Så är det. Men de ggr han missar så är han också rätt så bra på scrambling.
Jepp. Rory i form och flow är gott att se. Rory i oform är inte fullt så njutbart.
Rory mot Cameron. Sluggerfest på g?
Rorys inspel på ettan är ju lysande
Snälla bli McIlroy vs Scheffler i final
Tråkig final då man ogillar bägge. Vore roligare med nån annan som man kan hålla på.
Scheffler växer och växer på mig. Kul om han och Rory löser en final.
Det får gärna bli klart nu också så dom hinner med en paus.
Är det hans DJ -uppförande på green du gillar?
Nej, hans golf.
Hans greenrutiner kanske inte ingår i hans golf? Jag finner det sjukt jobbigt när det tar fem minuter för att göra en 2 meters putt. Trodde tom det fanns regler mot det.
Gött! Rory ute iaf. Blir en kul final med någon man kan hålla på
McIlroy ut på första särspelshålet. Då kan man stänga av nu.

McIlroy ut på första särspelshålet. Då kan man stänga av nu.
Hej då!
Visst är det fint om de pinnar på lite men det är ju PGA och/eller WGC som ska ordna tiderna.

Hans greenrutiner kanske inte ingår i hans golf? Jag finner det sjukt jobbigt när det tar fem minuter för att göra en 2 meters putt. Trodde tom det fanns regler mot det.
Det gör det väl om man vill se det så. Jag har dock inga problem med att det tar tid ibland.
Burns mot Young!

Visst är det fint om de pinnar på lite men det är ju PGA och/eller WGC som ska ordna tiderna.
Nej spelarna är ju sina egna domare. Sen borde absolut tourerna dela ut straff. Det blir ju rent löjligt att se på och sen vet man att junisen under påskruschen skall göra samma sak. Sjukt irriterande blir det i slutändan iaf.

Nej, hans golf.
Word!