Vid vilket medlemsantal blir det trångt på en bana

Gällande orginalfrågan så tycker jag det var precis lagom mycket folk när jag började spela golf 2009. Jag förstår att golfen inte mådde så bra då men det var skönt att kunna gå ut på en tom bana kl 14-15…

Håller med helt om vesterby speciellt med tanke på alla våra gäster(som är många på vesterby) som får en väldigt tuff start med hål 10-12. För oss medlemmar kanske inte så mycket. Vi har ju brandat banan som links och min åsikt är att man då ska hålla i och förstärka all links som finns där spelordningen är en. Vår norra bana tycker jag tom skulle må bra av att vända på slingorna men eftersom man inte kommer in till klubbhuset så har det sina utmaningar.