Roslagen var väl lite norr om Stockholm kanske men inte mycket
Fast det är väl den demografiska mittpunkten…
Det var ju Roslagen jag kom ihåg eftersom det var ett av tillfällena jag var med.
Senast jag hörde om en seriös mätning av demografisk mittpunkt då var det i Svennevad.
Askersunds GK eller nåt åt det hållet
Åland eller Omberg är mina förslag
Omberg var helt ok när vi lirade där förut, förutom enkelrummet i stugan där folk träffade väggen. Fin bana i fina omgivningar. Väl rätt mitt på om vi ser demografin potentiella deltagare.
Grosspott på Omberg vore trevligt igen.
Till kaffet
En av mina mest lukrativa segrar.
Eftersom du stal Gayens boll…
Haha, nädå. Jag fiskade upp hans boll ur ett vattenhinder på Mosa Trajectum och sålde tillbaka den till honom. Det är nåt helt annat.
norrfällsviken vid havet
Om detta alternativ faller organisatören på läppen så kommer Berra med största sannolikhet att delta.
Fan,. Jag har fortfarande ångest att jag inte var med. Tänker på det ofta.
Min första tävling så jag fattade inte riktigt vad som hände.
”Missar aldrig en grosspott igen”
Gränna inte besökt av SCO/EGO än - och med alla dolda doglegs kan vi slå nytt tidsrekord där!!! (spår av ironi).
Jag och Albert och eller Stefan var där för några år sen.
Vi var tidigt ute och ville trycka i oss en bira innan vi gick ut.
Så servitrisen sa att hon inte fick servera öl innan klockan 11, så vi skriver det på läsk.
Banan var bra, gillar den. Goda vibes. Lite synd att man inte fick dom här ”stora” vyerna över Vättern. Men schysst bana.
Ja då får vi säkert uppåt 2 deltagare på EG open
Med tanke på den golfboom som fortfarande råder så börjar det brinna i knutarna för att boka något. När/var spelar mig ingen större roll - även om jag gärna tar det i maj och så nära mig som möjligt - men få tummen ur nu …