Vad tar du helst på korvtjorren?

Det är fritt fram att klistra in den här i mattråden om nån vill, men jag tänker att den får börja på egen hand.

1. 150 med ost, rå lök, sallad, dressing, skivad gurka, ketchup. Svartpeppar och grillkrydda. Pommes med bara salt. Dricka efter vad man är sugen på,

2. Tunnbrödsrulle med två grillade, isbergssallad, räksallad, rostad lök svartpeppar.

3. Två kokta med bröd. Bostongurka, senap och ketchup.

Av nån anledning gillar jag i stort sett bara senap till kokt korv, men då tycker jag det är skitgott. Tomater äter jag i stort sett aldrig.

1. 150g burgare
  2. 150g tallrik

Aldrig nåt annat. Inga krusiduller heller, det som ingår ingår men frågar dom “ost?” eller liknande så svarar man artigt ja.

1 gillning

Klassisk “allting på” med andra ord.

1 gillning

Rulle: Aldrig.
Två kokta: Väldigt sällan och isf med starksenap och inget annat.

På burgaren: Ost, lök, lite dressing eller mayo, en tomatskiva funkar fint, kanske lite gurka men oftast inte, svartpeppar, bacon funkar. Pommes med salt. Ingen grillkrydda. Ketchup skall endast användas i små doser till Falukorv och makaroner och i lite större doser till Tonki-sås, inte till något annat.

4 st kokt med bröd, senap och ketchup.

1 gillning

Burgare, bacon+ost, storlek varierar. Säkerställ att det absolut inte är någon form av vidrig inlagd gurka på, i övrigt funkar det mesta. Ketchup är obligatoriskt, senap funkar.

Pommes, gärna med pommeskrydda på, ketchup.

Mineralvatten med smak (man får ju tänka på figuren :joy:)

1 gillning

Gärna nån chorizo eller kabanoss med bröd.
Vissa har bra tunnbrödrullar som gärna testas.
Men korv är väl den primära födokällan

Senap inget annat.

Önskar att varje korvkiosk hade lagt till parisare på menyn :drooling_face:

1 gillning

1/2 grillad special med räksallad

1 gillning