Vad röker ni ikväll?

Väntar på denna.
Årets nyårsrök.

1 gillning

Efetr att provat rund lite i budjet segmentet, provat en del i de lite dyrae prisklasserna också så har jag fallit för denna som den mest prisvärda så här långt. Bra smakupplevelse perfekt drag och glödlinje.

1 gillning

https://cubano.se/index.php?route=product/product&path=20_61_98&product_id=143&sort=p.price&order=ASC

Tror jag rökte den där. Helt ok för priset. (119kr cigarrbutik i ronneby)

New world har mycket gott.
Prisvärt och mjukt. Alla ljusa cigsrrrer tenderar vara lite mer milda … i min värld iaf.

Inget kan iofs. gå fel med en H. upmann half corona.

Fick fö. 3 Cohiba av en kille som slutat röka (hälsoskäl modell inte ens munbloss funkar) och även om jag aldrig skulle lägga ut pengarna för dem så… visst var de nice.

Egon

1 gillning

En camel… en hederlig gammal camel.

Ett inlägg har sammanfogats med ett befintligt ämne: Röker du? -samlingstråden för orelaterade svar i “Vad röker ni ikväll”

Det blir denna att fira det nya året med.

Fick en Montecristo Open Junior av Berglund när jag bjöd till julmiddag. Två av dom har redan gått upp i rök men sparade en tills ikväll. Lite chokladaktig smak i. Bra garre för runt 135 bagare.

1 gillning

My father no 1.
Mycket bra cigarr. Bra konsistens och drag.Många fina smaker . Ingen garrar att röka till slutet då den hde mycker nikotin i sig. Men perfekt till att ha som vinrer cigarr. ta några bloss och stoppa i en tubos och tända igen ett antal gåner.

Toscanello Gianni och Rossa på balkongen. För mig helt lagom. Här nere 10kr st hemma det dubbla

2 gillningar

3 inlägg har sammanfogats med ett befintligt ämne: Röker du? -samlingstråden för orelaterade svar i “Vad röker ni ikväll”

Min bästa cigarrupplevelse hitintills.
Blir mycket rök för pengen. 1.25 kr minuten om man köper en låda.

2 gillningar

Tycker Rocky Patel brukar leverera i det billiga segmentet. Den här är ungefär vad jag förväntar mig.

Har du någon över du vill sälja/byta på Zala Springs?

Ett inlägg har sammanfogats med ett befintligt ämne: Röker du? -samlingstråden för orelaterade svar i “Vad röker ni ikväll”

Fixar nått

1 gillning

Toscano på kajen

2 gillningar

Blir så mycket nikotin för mig meddom långa om det är dom du röker, men du kanske lagrat dom?

När tid så blir det långa men gillar korta Toscanello också!

1 gillning