Vet inte om det behöver vara stockholm mot resten, MEN det är ett praktiskt sätt att fixa så stockholmare som ändå spelar med varandra då och då inte behöver möta varandra har gjort liknande grej på resorna förr.
Roslagen var plats för det första Nord-Syd. Det debatteras än idag vem som egentligen vann eftersom dom flesta avbröt pga åska och regn.
Sen spelades det även på Hagby innan det föll i dvala ett tag innan jag och Murvel råkade bli lagkaptener och körde några år. Sen blev Murvel tyvärr dålig men vi har haft planer på att återuppta det vid tillfälle.
Tänkte väl det. Träffade en hel del nya där.
Jovars, smärtan i vänster axel har mest gått över i stelhet. Jag får väl se om det tar ett eller tre år innan rörligheten kommer tillbaka. Dessvärre så har jag börja få samma problem i höger axel också.
Det brukar komma först i ena sen i andra axeln. Därefter blir det sällan “frozen” igen utan betydligt mildare smärtor.
För mig var det. Frozen höger, frozen vänster. 5 år utan problem. Därefter “Iskall shoulder”, smärtor cirka en månad som gradvis försvinner med ungefär 5 års mellanrum. När jag passerade 60 har det varit problem varje år.
Om jag hade haft mitt boende där nere i Tjockhultstrakten så hade jag absolut gillat en N-S-tävling (jag gillar tanken). Kanske med matchspel à la RC?
Kanske dags för temo och rob att få en revansch mot mig