US Masters april 2023

En svensk. Blir det någon mer?

Känns ju inte så nu men man skall aldrig säga aldrig. Tänker att det nog kommer vara fler om ett par år, man hoppas ju att Kinhult, Åberg eller/och Norrman eller nån annan av de yngre som spelat på amerikanska undertourer skall blomma ut till en spelare som är med i de här sammanhangen. Men lite svårt att se nån av 30-35 åringarna komma igen väldig snart, Lingmerth kanske. Broberg vet man inte var man har heller.

Hur det än går för svenskarna så hoppas jag att The Real ™ Scott Stallings bjuder med denna grabben och hans fru till tävlingen, eftersom han tydligen fick hans inbjudan att spela densamma. :joy:

1 gillning

Han kunde ju dykt upp istället… Hoppas han får ett par gratisbiljetter eller nåt.

(Hade en namne då jag jobbade på det stora svenska företaget som hade hand om försäkringarna då kollegor skulle åka på kontrakt. Det här var på tiden före allt blivit digitalt. Jag fick efter att ha varit anställd nåt år kuvert i mitt postfack. Tjocka kuvert. Då jag öppnade dem fick jag långa listor där det typ stod “Madeleines rum, 13 barbiedockor, 3 nallar, 1 dockvagn…”, kort sagt listor med folks totala tillhörigheter. Utan nån förklaring, fattade inget… Till slut fick min namne tag på mej, vi fick ett gott skratt och önskade kollektivt att vi hette Svinhufvud i efternamn.)

1 gillning