Haha, att du skulle byta var inte förvånande men jag trodde faktiskt inte du skulle sälja.
Just nu väntar jag dock på att testa nya Mizuno Pro 245 innan jag kan bestämma mig vad jag vill ha…
Har du verkligen skrivit rätt angående skaften? Jag har för mig att det var Projext X IO du hade i dessa?
Jag har dessutom inte hunnit prova dessa T150 med “rätt” skaft om jag är rätt på det angående rättningen av din skaftmodell fast lite sugen är jag allt ändå då det lutar åt att Mizuno kommer kosta närmare 5000:- mer här hemma trots samma pris i USA.
njae finns fler på touren som spelar grafit
sen om jag inte har clubspeed som dom unga så ligger jag på ca 85 med j7
bra för en pensionär som mig 64 bast
Är man dum om man begär 11. Det är ju mycket billigare än att köpa nya, men kanske lite mycket för nån som vill köpa beg? Min polare sålde ett set Callaway Rogue ST J4-PW plus tre Jaws-wedgar för 6000 och fick ett bud på 5500 som han tog. För billigt, men han blev iaf av med grejerna snabbt.
Tyvärr passade inte dina pensionärsskaft så jag kan inte köpa dom hur gärna jag än vill.
Även jag hade tänkt bjuda 10 innan du sade att du redan hade ett bud på det så däromkring borde väl vara rimligt. Då jag antar att klubborna är i väldigt bra skick så kändes det snålt att bara bjuda 8-9 men det kanske bara är vad jag tycker.
Annars har vi en i vårat gäng som alltid bjuder 400:- oavsett, så blir du riktigt desperat kan jag höra med honom.
“Golfmicke” är min vapendragare på banorna här. Han har dock ingen fru som ger honom bannor om det står för många grejer och skräpar så han säljer lika lite grejer som jag (bara sånt man faktiskt betalat för).
10 låter rimligt som bara den, köpte näst sista T100s modellen 5-w48 nästan helt utan synligt spel för 4000:- men det kändes som en plusvariant för mig!
Jag köpte precis ett T100s 2021 j4-GW (med nya grepp) för 7000:- kr på Blocket. Han hade lagt ut annonsen i december för ca 9k. Sänkt priset till 8.100:-. Jag la ett skambud på 7k och sa att “får du det inte sålt kan du höra av dig”. Han verkade less på att vänta så han sa direkt “vi kör”