Titleist by acushnet järnset

Har en liten fråga till alla kunniga människor här inne. Har ett gammalt järnset Titleist by acushnet hemma. Järn 2 till pw. Finns det något värde i det? Hur gamla är dom?

Complete Set of TITLEIST Acushnet Irons & Woods | Saint Paul GOLF CLUB Auction - HUGE Lots of Quality Clubs | K-BID denna gick för 100 spänn.

Har man tur 500?

Spar och spela retro!

Dom ska sparas. Någon gång kanske man kan spela dom när man blir bättre. Vart bara nyfiken angående dom.

Tipset jag gav till @AlbertS back in the day var att träna lite med såna klubbor för att hitta en bättre bollträff.

Träna med moderna grejer.

@stefan kanske ska anama det tipset. Kan ju inte bli sämre iaf :grinning:

Tacksamt. Lägger på 10h på fakturan.

1 gillning

Får mig att tänka på retrogolf men det är väll RIP med det…

Hofnar och jag hade tänkt ordna “Golfmög mot prylbög” på Åland, men sen kom Corona och diverse andra saker emellan, så det blev inget av det den gången.
Finns det intresse så går det säkert att ordna nåt retroevenemang, även om en av SC:s retrogrundare gått ur tiden, RIP Merpo. Dessutom lär servetten med de nerskrivna retroreglerna vara på okänd ort, men vi får vär höfta lite och anpassa oss till dagens verklighet :wink:

Den förlorade servetter, kan inte varit många retroregler på den, har för mig att det inte var så lätt att plita ner några rader på den bångstyriga servetten.