Tiger Woods 🐐 đŸ„‡

Äh. LĂ„ter lite som nĂ€r forumfolk bygger om klubbor. Lite fixande hĂ€r och dĂ€r bara.

4 gillningar

Det Àr som en steloperation i ryggen. det har bÄde han och jag gjort flera.
Hans med bra resultat.
Mina med taskigt. :disappointed:
Ps. troligen inget konstgjort, utan bentransplantat. Ds

Macchiarini - light.

En av skillnaderna mellan dina och Tigers ryggoperationer var vÀl att du betalade 200kr och Tiger 200 000 kr.

:rofl:

De riktigt stora haltar tydligen mer och har mer ont Àn de flesta.

Spelare som Rocco Mediate har har haft ryggproblem hela sin karriÀr, opererat, lagt om svingen,varit off i ett halvt decennium och Sean kommit tillbaka. Hela touren Àr full av liknande livsöden och comeback-back historier. Det Àr tydligen en fis i rymden nÀr Tiger haltar lite.

Ärligt talat sĂ„ blir det lite patetiskt pĂ„ proffsnivĂ„. Det Ă€r inget snack om att de fĂ„r skador och att det Ă€r ett höstjobb att komma tillbaka, men Ă€ndĂ„.

Imon ska jag spela med en fd. lĂ„ghcp. som möjligen har en hel disk kvar i sin ryggrad. Resten Ă€r totalkasd sĂ„ nĂ€r han inte klagar pĂ„ ont i ryggen 
 sĂ„ hĂ„ller man tyst om sina i-landsproblem med fysiken. Han har alltid prickar som markering pĂ„ bollarna 
 som bara han ser. Jag hade fĂ„tt hjĂ€rtstillestĂ„nd med de pillerna i mig.

Samtidigt som man tÀnker pÄ proffsen och deras lite ont nÄnstans, sÄ ska man kanske vara stolt över att man som fet old timer med problem att resa sig ur soffan ÀndÄ ser fram emot starttiden imorgon.

Egon

:goat:

1 gillning

God FortsÀttning!

Grattis Tiger. The GOAT!








2 gillningar

Finn fem (fyra egentligen) fel!

Den dÀr Justin verkar vara ohÀlsosamt besatt av Tiger. :laughing:

1 gillning

Kan bara komma pÄ ett, man fÄr vÀl inte nÄn ny grön kavaj dÄ man vinner sin andra masters? Orkar imte rÀkna pokaler, men majorpokalerna verkar vara 15. Vad Àr det för pokaler lÄngt fram med en bild av claret jug?

1 gillning

Korrekt. Samma gamla kavaj fÄr man dra pÄ sig. :grin:

/Edit: Memorial Tournament gissar jag.

Han Àr inte sponsrad av nike lÀngre eller hur va det?

“Anything can happen 
”

https://www.instagram.com/p/C10BGJVNsTH/

Ja sÄ lÀnge han hÀnger pÄ PGA och man rÀknar OWGR sÄ lÀr han vÀl ta det?

1 gillning