Superresa till sista minuten-pris

Spela några av världens bästa banor - till vrakpris (kanske halva ordinarie pris). Spela-Golf Invitational är om en månad och det finns platser kvar till sista minuten-pris. Skynda att fynda!

Är 2500 GBP sista minuten-pris?

(flyttat till köp/sälj/reklam)

2100 är sista minuten-priset. Greenfee på de där banorna, boendet och transfer lär ha ett ordinarie pris på det dubbla.

Jag är inte inblandad mer än att Rolle är min kompis.

2 gillningar

Kan rekommendera resan. Hade gärna åkt men slickar såren efter renoveringen.

Ps… Rekommendera är en underdrift. Nåt av det bästa jag gjort Ds

2 gillningar

Håller med ovanstående, men greenfeen går lös på 1065GPB och boendet 200GBP per natt per person, och sedan ingår ju garanterad starttid på Old Course, en middag och transfers mellan banorna så 2100GBP är nog självkostnadspris för Rolle. Är nog omöjligt att lösa det billigare själv.

1 gillning

Jag hade åkt själv om jag inte redan var inbokad på ett jobb.

1 gillning

Låter som en magisk resa. Synd man är i Hongkong ett par månader till.

Självkostnadspris är nog att ta i, gissningsvis har man som tour operator ett helt annat pris på greefee/bornde jämfört med att boka själv.
Oavsett så ser det ut som en grym resa och garanterad starttid på Old Course är definitivt värt en del bara det

Eftersom arrangören fått förbetala allt och nu står med några resor kvar är det sannolikt just självkostnadspris det handlar om. Tror att priset dessutom halkat ned lite nu. Kontakta [email protected] och hör vad det kostar. Bara greenfeen på de där banorna är nog nära totalpriset nu.

/Edit: Och man kan normalt inte ens boka tid på Old Course så …

£1060 är ju onekligen otroligt billigt inklusive boende och transfer!
Vi betalade £575 i våras för OC, OC reversed & Castle Course. Det gick via det vanliga lotteriet och inte via arrangör. Jag har för mig att man fick lite rangebollar också plus £50 i restaurangvouchers

Självkostnad eller ej. Arrangören skall ju få in på arrangemanget. Priset, 2100 GBP är inte mycket att orda om annat än “nice”.