Superbowl!

Ingen kommentar.

Underbar Super Bowl och med ett mycket rättvist resultat. Chiefs var det bästa laget denna säsong och vann även om det blev överraskande jämnt.

Sämst var planen. Chiefs kommer nog att dominera många år framöver. Ungt lag med Mahomes som ledare.

Ha ha!

T.om KCC fans hatar den “holdingen”. “Vi kommer få skit i många år framöver tack vare det”.

Men i gengäld så blev KCC bestulna på en fumble och efterföljande TD lite tidigare under matchen.

Det är alltid så. Eagles defence var inte bra heller. Men det är så jävla typiskt att en matchvinnande penalty skall gå Mahomes väg. Vet inte om du följer NFL mer än superbowl men det känns galet.

Den tröjdragningen påverkade inte ett smack och man har släppt såna penalties hela matchen (åt båda håll). Nu beslutar man att blåsa när det inte har någon betydelse för driven och avgör hela matchen och rånar tittare på en av de bättre superbowls jag sett. Inte riggat? Man får försöka hårdare för att intyga mig.

Sen kan eagles gå o dra nåt gammalt över sig, jag ville bara ha en grym match. Efter tröjdragningen kunde man stänga av.

image
Ny vinkel på holdingen släpptes precis.

Bra half time show.

Tydligen för bra… :rage:
image

Edit: Märklig blockering. Funkar om man öppnar i YouTube.

Det är för att aggregatorsidor inte skall göra pengar på deras innehåll. Dvs dom disablar embedding av videon så dom kan styra in dom till sin kanal och tjäna lite mer på lång sikt.

1 gillning

Det var rent dåligt. Iofs påverkas ju sådant av motståndarens offence men Eagles defence var dåligt.

Eagles defense har väl inte mött en så bra offensiv på hela säsongen heller. De har haft ett ganska lätt program hela säsongen.

Jo, Dallas. Men dom förlorade då också.