Strömsholms GK Challenge - Lördag 30/9 *INSTÄLLT*

Tänkte att jag skulle skapa en tråd till att börja med så får jag ändra texten framöver. Tanken är iallafall att träffen ska vara på lördagen den 30/9, tänkte ta 2/9 men då var “Slaget om Hallandsåsen” och dom andra 2 helgerna jobbar jag eller så är det tävlingar på banan. Vill inte att den ska ligga i oktober heller för då börjar vädret bli tråkigt och det finns en risk att Westerqwarn har stängt sitt kök.

Fyller på mer vartefter.

Banguiden hitter ni här: https://stromsholmsgolf.se/banan/banguide/

Intresseanmälan:

  1. Westersund
  2. Vattenmannen
  3. Duffaren
  4. Batigolf
  5. Lhd
  6. Ballesteros
  7. Petra
  8. Bollkalle
  9. Pippi

Gjutet intresserad. Men fattar inte riktigt schemat. 9, 16 o 23 är ju TRE möjliga helger. Inte 2 :smiley:

3 då, jobbar 2 av dom sen är det tävling en hel helg också. :stuck_out_tongue_closed_eyes:

(Lade till ett event så den syns i listen på förstasidan hoppas det är ok / mod)

2 gillningar

I år är det komback

1 gillning

Är på.

Om starttiden är rimlig. Kör från Nacka. Brukar inte gå upp innan 9 en tävlingsdag.

Det kommer bli som vanligt 10-11, då hinner folk komma hem i lagom tid ifall dom har andra planer på kvällen.

1 gillning

verkar tunnsått

Bra chans på pallen.

Funderar på att köra upp om livet ordnar upp sig. Så du ligger farligt till h20-mannen :smiley:

2 gillningar

Onekligen, brukar vara mer drag när jag är sen med att lägga upp tråden. Om vi inte blir fler än 10 så känns det som att tävlingen tar paus det här året.

Jag kommer!

2 gillningar

Kommer

4 gillningar

Jag kommer

3 gillningar

Petra kommer också

1 gillning

Kommer.

1 gillning

Absolut, jag kommer!!!
Måste ju ge LHD en match i damklassen… LOL (kram på dig!)

3 gillningar

Nu händer det grejer. :partying_face:

2 gillningar

Tyvärr måste denna tävling ställas in i år. Med anledning av allt regnande har tävlingsschemat på klubben skjutits upp och dom har lagt till en tävling det datumet vår tävling var tänkt att spelas. Eftersom jag jobbar 2 helger av 4 blir det mer eller mindre omöjligt att få till något annat innan säsongen är slut. Med tanke på hur blött det är på banorna just nu lär det inte bli bättre under oktober.

Vi tar nya tag nästa år och hoppas på bättre väder och uppslutning då! :partying_face:

Fyrnannascramble Hemköp Open. Som gjort för Forumiter att åka och dominera.

Är det nån som vill vara med och bilda ett lag?

Förutsatt att det är öppet för allmänheten. Men det är ju Open så…,

1 gillning