Sportsnack (fotboll, hockey, m.m.)

… och under tiden kan man se patriots lägga sig mot giants för bättre draft

Tanking är ju en känd, men inte officiell, del av de stora proffligorna där borta. Patriots gick att hålla på medan TB och Gronk spelade där. Efter det har de (Pats) varit sorgliga att se.

1 gillning

https://www.reddit.com/r/nfl/comments/184f01j/game_thread_new_england_patriots_28_at_new_york/

Mycket humor.

Haha, skrattretande att man kan försöka förlora så hårt :smiley:

1 gillning

Vilka kanaler visar?

Det blev intressant i Q4. Och i OT. Början var en seg historia.
Totalt tre runs för TD av QB. Bara en sån sak. Ett 59 yd FG för kvittering med 20 sekunder kvar av matchen. Den sparken är inte dålig.

:smiley:

1 gillning

Jag kollade på 6:an. Jag gissar att någon Eurosport kanal också sänder.

TV6 = Viaplay som har rättigheterna.
Eurosport = Discovery som inte har rättigheterna.

Inte ens Sky Sports sänder skidor eller skidskytte…

Viaplay… rätt skönt att slippa alla reklamavbrott även om det blir lite upprepning av studiosnacket.

Egon

Hittade banorna för landsvägscykeln i OS, blir nog ingen Vingegård med, för platt. Lite kul att finalen på touren blir i Nice. De kan om de har lust göra en jävligt kul sistaetapp, naturligtvis lär väl finalen gå på promenade des anglais men det är bra backigt på en gång inåt landet. Vore kul med några Van der Poelbackar en 6-7 km från mål. Håller dock på Roglic. Vore kul om han kunde få sin Tour, och i Bora tror jag han har en chans att matcha Vingegård och Pogacar.

Vissa bortamatcher är längre bort än andra.

Som väntat lätt seger över sjöhästarna.

Skidskytte är en pangsport för TV!

1 gillning

49ers @ Eagles ikväll. Toppmöte!

1 gillning

Jag tänkte kolla om patriots kan slå chargers :wink: :wink:

1 gillning

Min match till att börja med blir Broncos - Texans. Kan Broncos ta sin sjätte raka vinst

Den får du en straffrunda för :smile:

1 gillning

Fast sanningen är att jag förmodligen kollar på sully mot ding i uk championship istället.

:rofl: Men det är en konst att tanka så att det ser ut som att man ger allt.

Men måste kommentatorerna försöka så förbaskat?

1 gillning