H är 8:nde bokstaven i alfabetet
Så 88 är enligt vissa kort för Heil Hitler
Lika nazistiskt som glassen
Vilken usel TV produktion.
Publiken är i fokus, spelet är tydligen sekundärt…
Sämsta golfproduktion jag sett på länge.
Jag har aldrig sett en sämre golfproduktion (men så började jag heller inte kolla golf förrän ungefär 2012, så jag har inte varit med så länge). Satt och fnulade lite igår på varför. Lockar Solheim Cup inga tittare så man som produktionsbolag har gett upp, vill inte ens försöka ge det chansen?
Diskutera Maddes hatt bäst ni vill (syftar på tidigare inlägg i tråden), men är det något som är gräsligt denna upplaga så är det Carros skor (samma som hon hade igår). Den gula tåkappan påminner snarare om ett par clownskor än ett par eleganta FootJoys.
Framförallt är det ju grafiken. Eller avsaknad på den. Vilket hål är det? Vilken spelare? Vilket slag i ordningen? Vad gäller slaget/putten? Otroligt uselt.
Avgörande läge och dom missar helt linns boll på 17… är väl bättre att ha en fast kamera då.
Känner inte igen guardia civil utan sina kpistar.
Kul att man får se mycket av Maja Starks match. Istället har man fått se massor av Hull mot Dang som redan känts avgjorde ett bra tag. Någon resultattavla så man åtminstone kan se hur det går för Maja? Nope, inte det heller
Kan bara hålla med. Kom just in från en 18-runda i fantastiskt väder.
På med sändningen. Det enda man ser är “klara poäng”.
Produktionen får betyget F, underkänt.
Riktig, riktigt ruttet mht att det är weltklasse-tävling.
Georgia Hall kommer bli syndabock vid en eventuell amerikansk seger
HEDWALL
Hon får ha vilka skor hon vill om hon lirar som hon gör idag.
Agree! Treputt från 2m är…inte bra.
Jag skickade ett Messengermeddelande till SolheimCup, om den usla TV-produktionen.
Spännande🥳
Ciganda!
Tvungen fira svärmor först, tanten går och fyller år en sån här dag… Så lite koll i efterhand. Säger bara en sak, Caroline Hedwall!
Ja, så blev det precis så spännande till slut som man hade hoppats på. Upplösningen med Cigandas storspel var häftigt. Att få avgöra en SC eller RC på hemmaplan är ju få Européer förunnat. Kul att Hedwall och Anna kunde ta hem superviktiga poäng trots svaga resultat tidigare. Anna tyckte jag spelade bra tidigare utan att få utdelning, Hedwall var rätt svag men idag kom hon tillbaka med besked!
Boutier var en stor besvikelse, hon som lirat så bra innan.
Banan får underkänt. Hålen var mer knepiga än roliga, undulerat så hälften hade varit nog. Dessutom verkade publiken inte komma ut till hålen och kunna följa spelet. Det pratades om god stämning och mycket publik, stämningen var det kanske inget fel på men publikleden var knappas djupare än på en vanlig tourtävling?
Men störst besvikelse var förstås TV-produktionen. Helt ofattbart dåligt! Allt var kass! Vissa spelare och matcher fick minimal bevakning. Många avgörand moment visades aldrig. Toptracer var ute ett par gånger, sedan borta igen. Värst var grafiken! Sporadisk utlägg av aktuell ställning, sällan information om det är för birdie eller par putten skall slås etc. Hur kan man tillåta sig att slarva bort en sådan här händelse så fullständigt?
Tur att det blev vinst, annars hade man gråtit på riktigt.