Solheim Cup 2023, Finca Cortesin

De spelar inte fort.

Fanny blir mer och mer lik ett troll för varje år tycker jag

2 gillningar

Finns det någon som tycker att hon bidrar i sändningarna? Att man känner “yes, äntligen är det dags för 2 minuter monolog av Fanny igen” när hennes inslag kommer

2 gillningar

(kollar med 40 minuters eftersändning pga att jag sprang till affären, så att jag nu kan hoppa 10 sekunder framåt när det blir någon långsam sekvens)

Galet vilken förbättring det är i spelkvalitet nu. Sänkta långputtar hej vilt och till och med nån chipp. Kul!

1 gillning

Aha, en Peter Gustavson/sällskapsresankepa. Vad var det de kallades på 70-talet? Den tidens baseballkeps.

Solhatt eller Beppehatt

Sagströms hatt är bra, på Sagström. Och hör sen. :innocent:

2 gillningar

Solhatt var det nog. Farsan tog hem en massa såna med olika företagsloggor. Man ser skönt sjavig ut i dom.

Här har du en länk, bara tjacka in

man kan bara konstatera att US hade bättre puttning
än anna å hedwall

Då har man tittat på damgolf mer än en halvtimme första gången sedan Annicas storhetstid.

3 gillningar

Såg en tweet: “Suzann är inte rädd av sig. Tar ut kompisar och går mer på gamla meriter än dagsform. Spelar sin sämst rankade spelare i varje match och ställer över sin bästa i två matcher. Geni eller inte, det är frågan?”

Han har en poäng. Imponerande uppryckning av Pedersen

Jag trodde på de tre sistnämnda betydligt tidigare än sista tre matcherna. Det här blir intressant in på målsnöret!

USA inleder med Khang, Zhang och Kang. Tro fan att man har svårt att hålla isär spelarna.

Såg detta på USAs kepsar, political statement ?

Kathy Whitworth tribute. Samma med ankan på bagarna.

1 gillning

Haha. Hade faktiskt varit minst sagt oväntat ifall de kört en Heil Hitler-hyllning på sina kepsar.

1 gillning

Tack

Alternativet kändes lite osannolikt…

2 gillningar

Blev hon 88 år?

Hon vann 88 LPGA titlar.

1 gillning

Och vad var nazistiskt med 88? Jag såg bara ett jävla nummer.