Semestergolf

Om någon besöker Karlshamn i sommar är det bara att hojta till så bjuder jag på.en greenfee om vi hittar en starttid som passar.

Jag och @Dogleg78 skall spela Emmaboda GK i sommar.är det sagt, nån mer som är sugen så såg till.

Posta gärna om ni har erbjudande till spel, inte bara för min skull.

4 gillningar

Jag kan dessvärre inte matcha Alberts erbjudande, men om nån kommer till Åland i sommar och saknar spelsällskap så ska jag försöka joina…och på Ålands GK så får ni i så fall lite rabatt på GF som gäst till medlem.

1 gillning

Om ni vill spela Vallda .Spel med medlem får ni måndag,onsdag,torsdag 200 kr rabatt. Fredag,lördag,söndag är det 300 kr spel med medlem.Kan oftast eftermiddagar.
Nickname:Hogan då är det gratis när han vill :slight_smile:

1 gillning

Om jag har möjlighet ledsagar jag gärna på Tylösand och Golfarenan. Tylösand har någon form av rabatt för spel med medlem och jag bokar tid med lite större flexibilitet (och utan förbokningskostnad).

Golfarenan är en riktig pärla. Missa inte den lilla linksbanan och de enastående övningsmöjligheterna (samt gym, badtunna, boende och mat).

Välkomna!

1 gillning

Jag kommer att vara hos svärföräldrarna vecka 30 så då trixar jag gärna ihop en runda om du är tillgänglig.

1 gillning

20% rabatt på gästgreenfee på båda våra anläggningar… (Norrköping “Klinga” och Söderköping “Hylinge”)

Ska kolla upp rabattsituationen på Upsala, kan ledsaga spelsugen från v 29. Kul spela stora banan, den är riktigt fin, kan även ledsaga på mellanbanan, mycket bra alternativ för den som vill spela like kortare, lite enklare, men ändå långt ifrån P&P.