Säljer ett gäng klubbor från mindre kända märken

Någon som är sugen på att köpa billiga men bra klubbor att lira med eller bygga om? Bättre att de kommer till användning än att de står och tar upp plats i min garderob. Har följande:

Drivers:
Bridgestone J815. Den röda som kom 2015. Stiff-skaft från Fujikura som jag upplever som mjukt snarare än styvt. Upplever också att huvudet är väldigt draw-viktat så bäst om man har en stor fade/slice och vill minska ner den. Skicket är mycket bra. Vad sägs om 900 kr?
Wishon SHPR. Wishons driver som ska vara enkel att forma bollbanan med. Lite mindre huvud än 460. Låg bollflykt. 11 gr loft och byggd 43.75 med ett Superlight 55 gr stiff från Xcaliber. Klubban är i nyskick. 1100 kr kanske?

FWs:
Vega RAF 02. Ganska gammal FW5 på 19 grader. Huvudet är dock i fint skick. Skaftet från Matrix mer slitet. Byggd väldigt lång som rekommenderar en kapning eller ett helt nytt skaft. Huvudet är litet så med moderna mått ser det nästan ut som en hybrid. 400 kr tror jag är rimligt även om Vega är dyrt från början.
Wishon EQ1-NX. Har viktat upp ett FW7 huvud på 21 grader så att klubban kunde byggas 40". Wishons svarta S2S-skaft på 65 gr. Stiff. Mycket fint skick. 900 kr?

Järn:
Wishon EQ1-NX. 8 klubbor, 6-LW. Single Length set byggt till 36.75. Skaften är Rapid Tapers från Xcaliber, 95 gram, regular. 2800 kr kanske kan funka? Skicket är fint. Har spelar klubborna till och från under två år men inget större slitage.

Putters:
Har massvis men säljer bara en just nu. En gammal och sliten Wishon modell jättestor. 36 tum med ett rejält tjockt grepp. 250 kr typ.