Dom kan ju tänkas tycka att BDC är en peace of shit!
Nja, jo såklart kan “dom” tycka det, men undrar om det inte bara är en “beef” med Brooks?
Scheffler och Bryson är väl polare, och han måste ju anses vara ett av ankarna?
Alla amerikaner. Typiskt.
US kan ta ut b-laget om dom vill, Europa har inte en chans tyvärr.
Det var väl ungefär så det lät 2018 med när Europa vann med 17,5 - 10,5.
Intressant att Europa har 3 européer top-4 på världsrankingen för första gången sedan 2014 (då hade man till och med 4 européer top-5, varav Stenson var en av dem).
Ja, så fantasilöst…
Känns som om de fyra sista på listan kan driva på stämningen ganska bra i det amerikanska laget
Tror Europa vinner. Lite oroande med Rorys skadekänningar
Här tror jag att du har fel.
Tittar man på det europeiska laget har väl så bra chans.
Vi har ett antal spelare som på slutet spelat bra.
Hovland, Rory, Rahm, Fitzpatrick, Fleetwood, Straka, Macintyre, Höjgaard, Wallace, Åberg för att nämna 10…
En oro är väl Rorys rygg, men det är några veckor kvar så det bör väl inte vara någon fara.
Ser man på USA´s lag så finns det klara frågetecken.
JT
Harman
Schefflers statistik i all ära, men hans puttning. I RC känns det som att det måste trilla i en del för att vinna.
Jag skulle påstå att det ser ganska jämnt ut.
Dags för honom att göra som Glover, Langer, Scott, Singh, …?
Det sista halmstråt?
Falla på världsrankingen? Gärna för mig.
Inte ett dugg förvånad att Bryson inte blev uttagen, men han kommer fortfarande vara saknad. Samma med Reed trots att jag egentligen ogillar honom, men det är alltid kul med profiler. En av de mest ikoniska RC-matcherna någonsin är den mellan McIlroy och Reed: https://www.youtube.com/watch?v=Rqb_wGrQUF0&ab_channel=GolfingWorld
Att sömnpiller som exempelvis DJ inte blev uttagen var bara skönt. Helt givet att Koepka skulle tas ut, men det hade varit skönt att slippa honom också
Åberg imponerar! Ligger i toppen på DP world tour efter första rundan.
Får han en av Lukes wild cards?
Personligen hoppas och tror jag det.
Ser inte på Hockey VM. Slutade se på OS Hockey när NHL-spelarna inte fick vara med.
Nu försvann även Ryder Cup från TV-tablån.
Perfekt. Mer tid över för konstruktiva saker
Jämnare skulle jag påstå. Än förra gången. Toppen i Europa är glödhet med oljeprinsen i spetsen, men vem de än plockar ut av det yngre gardet, Eslöv, nån Höjgård så lär det vara klar orutin. Men USA har fortfarande ett riktigt jämt lag, och de har några oldies som kommit tillbaka stakt, och som är tuffa killar, Bradley, Harman. Men Europa borde inte bli utskåpat i alla fall.
Bradley?