Hej
Har ni några tips om banor som passar bra för Trackman.
Spelade en del av dessa förra året men vill ha mer tips
Hej
Har ni några tips om banor som passar bra för Trackman.
Spelade en del av dessa förra året men vill ha mer tips
Kommer jag ihåg rätt så tyckte jag de 2 sista var kul / passade simulator-golf
Jag gillar Marco Simone i Trackman.
Får prova nästa gång. Vad tappar man i längd från högruffen? Så brutal ut på Ryder Cup
Strax utanför fairway är de normala 70-90% power. Någon klubba extra så går det bra. Längre ut blir det värre men det är så pass breda fairways så inga större problem. Den är säkert snällare i Trackman än IRL
Jag gillar den särskilt från tee. Går att ta en del genvägar och man ser rätt bra vilka möjligheter som finns. Svårare med det på skogsbanor.
När jag var där gick det inte att slå alls på många ställen i högruffen. Hacka ett par gånger mot fw eller droppa.
Spelade Abu Dhabi idag. Trevlig bana att lira på trackman.
Vill dock säga att jag kanske är lite förblindad att jag gick på personbästa runt den banan. 83 slag. Aldrig varit nere på sådana siffror tidigare.
Marco Simone idag. Kul att spela en bana man sett i verkligheten, men simgolf är lite b.
Ja den är rolig att spela. Håller med dig Puttaren, det är ju roligare att spela på riktigt. Men även om det är lite b i relation till the real thing, så är det ett bra substitut på vintern. Inte direkt många banor öppna i mellansverige just nu
Marco Simone var helt ok ur TM-synpunkt.
Får fundera på vad det blir nästa pass.
Fler tips är välkomna
Jackson och Quail Hollow gillar jag också.
Bra att TM- mjukvaran blivit uppdaterad. Nu var det 50-85% från ruffen och inte ett fast värde som förut. Blir lite svårare o lite ska man bli straffad i ”ruffen”
Wilshire är kul om man gillar doglegs.
GOZZER RANCH GOLF & LAKE CLUB
Blev det idag. Sådär .
Nästa gång blir det nog OS-banan eller
Casa De Campo (Teeth of the Dog)
Efter helgens tävling från Hawaii hoppas jag den banan kommer till TM . Ser kul ut o tror den passar för inne-golf
The Summit Club rekommenderad inte. Rätt tråkig
Kanske blir Lofoten nästa gång
The reserve at moonlight basin var trevlig och tuff. En bana jag hade velat spela irl.
Yellowstone Golf Club var kul. Kraftigt nerför hela tiden kändes det som. Till o med jag nådde par5:or på 2
Nåt nytt på banfronten inför inne-säsongen?