Quali Hollow Club, Charlotte, North Carolina.
Är Patrick Reed och Cameron Smith med så kommer jag titta. Annars inte.
Har aldrig kollat tror jag, noll intresse. Quail Hollow är iofs en bana som gör sig bra i TV.
Sänds den någonstans på en “normal” kanal?
Eurosport 2, troligen med urtråkig engelsk kommentator.
Nja denna har väl aldrig engagerat så mycket. Kul att se match dock
Slökollar nog lite
Världen har en vinst o en oavgjord.
4-1 till USA efter dag 1.
Discovery+
8-2 nu.
Tom Kim är rätt skön. Satte grym eagleputt nyss. Gjorde samma i förmiddags
Woow vilken golf det blev i slutet! Presidents som jag vanligtvis tycker är ett sömnpiller blir helt plötsligt en av de mest roligaste golfsändningarna på hela 2022.
Om nån inte har något bättre för sig så kolla på sändningen sista 1-1,5 timmarna från tidigare ikväll. Du kommer INTE ångra dig!
Ja det var en läcker avslutning igår.
Har skrivit det förut , men blir överraskad av engagemanget o känslorna hos dessa individualister när det kommer till Ryder/presidents cup
VÄLDIGT förvånande att Tom Kim matchas så sent i dagens singlar (tredje sista boll). Det mest naturliga hade varit att spela honom tidigt, av två anledningar. Det första för att (förhoppningsvis, vid vinst) skapa positivt momentum bak till de andra spelarna i laget.
Det andra för att inte riskera att “vaska” sin (den här helgen) bästa spelare. Skulle det amerikanska laget vinna de första matcherna så finns det en risk att det inte spelar någon roll vad T Kim gör i sin match, det kommer redan vara avgjort.
Ligger 40 minuter back i sändningen men fy satan vad amerikanerna kan sänka puttar när det väl gäller. Spieth x 3, Cantlay, Scheffler osv. Putt efter putt.
Vem vann?
Tom Kim.
Härligt, det var hon värd.
Lag USA vann ändå till slut, men vilken golf det levererades på vägen! Efter fredagen var min plan att inte kolla något mer under helgen eftersom Internationella var helt utspelade, men tack gode gud att jag ändrade mig.
Kan ha varit roligaste golftävlingen jag kollat på sedan Garcia och Rose gjorde upp om Masters. Eller vänta nu, Tigers vinst ligger såklart närmare i tiden.