Algoritmerna plockar lite hipp om happ o ibland så blir man positivt överraskad.
Hanabie, har svårt att greppa vad det är då det låter o pratas ylas vrålas i en blandning av pop o tunga riff..
Ändå förvånande hur många av de gamla rocklegenderna som överlevt till hög ålder trots hårt festande och intagande av allt möjligt, som Keith Richards och andra. Shane blev nästan 66. Iggy lever.
Ja verkligen. Alla är inte med i “27-årsklubben” som tur är.
Premiär… Har du fått “förhands”?
Spelades i radio nyss. Och den verkar ha legat på Youtube några dagar.
Det var liksom premiär för den officiella videon antar jag… Lite kul med folk från hela världen som tjoade i ett flöde
En riktig “den gillar farsan-låt”. Samma som Hooked On A Feeling
Ja tekniskt skulle man kunna vara “den gillar farfar”. Kanonlåt, kanske den största sommarplågan nånsin.
Kul grej med den, kollega jag hade för länge sen, jugoslav. Var väl 50 då jag var 25. Hade ett stilla inflöde av cash förutom jobbet som tekniker. Innan han kom till Sverige försökte han sig på en musikkarriär. Jugoslavien var lite lagom kommunistiskt, så man fick inte sälja amerikanska skivor, men det var up for the grabs för jugoslaviska band att göra jugoslavisk version och hans gäng var först med den här på serbokroatiska. Det ramlade hela tiden in nån slags jugoslaviska stim-pengar till honom, kanske gör det än idag.