All in the eyes of the beholder… eller hur?
Om det var till mig så…ja!
Är allt gjort?
Mycket covers just nu och även om jag vägrat försöka hänga med i populärmusik så smyger det igenom.
Egon
I förrgår var det 30 år sen Prodigys album Experience släpptes så det har blivit en del lyssnande på deras katalog i dagarna…
Av någon anledning så snappades det upp något från ungdomen, kan vara LP skivorna som ligger o skräpar, något från radion…Indochine. Canary Bay. 2,03 in på mixen. Härligt drag i mixen.
Allmän observation, det är mycket mer gitarrer och mycket mindre eko då jag lyssnar på nya indiereleaser. Skall man då få ytterligare en ny musikgillarvåg? Var runt 94, efter ett decenniums simple minds och annat elände övertygad om att ”min tid var över”, sen kom Green Day, sen kom Skatepunken, sen kom 3rd wave ska, sen kom Garageindien. Men nu har det varit dött med lyssnandet på ny musik i 5-6 år ff sen ungarna drog. Men igen, nu anar jag morgonluft. Gitarrgrupper är fortfarande inte helt ute.
För fet för den söta lilla flickan
Polarens mashup kom upp bland minnen…
Åtminstone hyfsat ny. Allt annat de åstadkommit är med det JÄVLA reverbet/ekot som är all modern musiks förbannelse
Filmat med mobilkameran?