Nu är det nog nerverna som spelar in.
Chansen att vinna alla 4 majors…brrr
Rory vinner nog inte. Det blir väl Bryson. Tror tyvärr inte på Ludvig heller. Conners vet jag väl inte riktigt vem det är om jag ska vara ärlig…
Undrar hur länge det dröjer tills de slutar visa sista bollen …
Varför? Nåt trams om LIV? Tror jag inte ett dugg på.
För övrigt är det negativt med Bryson. Det och att han är amerikan.
När TVs Brysonkvot är fylld?
Zach Johnson just nu delad femma. Vi missade det bettet, tror jag.
Var tog Reed vägen?
Zach är ett drygt halvår äldre än mig. Heja!
Reed är på väg mot “rätt” placering.
En av McI och treputt av duschschampo. Det svänger!
Sånt här kan man inte gå och läga sig till… två giganter som gör upp sista dagen på the masters och ludde i hasorna… Missar man det här hatar man golf.
Starkt av Rory att vända tillbaka. Än är det inte avgjort!
Vilket. Jävla. Slag.
Tror Åberg måste sätta nån putt snart…
Han har missat i princip varje utslag. Lite illavarslande trots allt. Jag tror Scottie kommer ha en bra chans till sist.
Haha, såg inte detta förrän nu. Du vet att hon står i ett tomt rum? Hört talas om grafik?
Ludde spelar bra. Men mer puttar måste ju i.
Rory missar för mycket från tee för att det ska hålla
Fast de har oxå haft lagmärket på tröjan och/eller på kepsen, bara lite mera diskret
Börjar bli fler och fler som vill blanda sig i… Im, Reed, Rose, Scheffer…
Har många gånger sagt på skoj att en dubbelbogey på första hålet är det bästa som finns för man slappnar av då… verkar som jag har rätt.
Eller så har man inte viaplay🤬
Nu får kommentatorerna ge sig. Två gånger i rad spoilar de Åbergs slag, innan det har visats i bild. Först “Åberg har tyvärr missat green på 12an, lagt sig till vänster” och sedan “Det blir en bogey på 12an efter en medioker chip”. Hade jag velat höra resultaten utan att se sändningen hade jag valt Masters-radion…