Och förmodligen inget mer spel förrän på söndag
Borde inte spelare som är chanslösa att klara cutten som t ex Alex och Sandy Lyle få lov att åka hem nu på en gång?
Och förmodligen inget mer spel förrän på söndag
Borde inte spelare som är chanslösa att klara cutten som t ex Alex och Sandy Lyle få lov att åka hem nu på en gång?
Men Bennett, amatören, vilket spel!
Tror dom får åka hem när dom vill.
I 9:an är det reklam.
Jag kollar Sky Sports Golf eller NBC Sports Golf. Bra kommentatorer, men jäkligt mycket reklam.
Hellre reklam än idioti.
Skaplig Eagle av hockeyfrillan.
Koepka gav 75/1 i odds igår.
Träd blåste ned på 17 fairway. Hände oss också när vi spelade Varberg Östra medan Gudrun blåste in.
Träd blåste ned på 17 fairway. Hände oss också när vi spelade Varberg Östra medan Gudrun blåste in.
Shit! Ni är typ samma personer!
Personligen tycker jag att det är fantastiskt mycket trevligare och roligare att lyssna på den amerikanska feeden jämfört med den svenska
Igår var 17:e ganska spännande, dock kanske inte så mycket för själva golfspelet.
Troligen var det några högre makter som du har kontakt med som har läst ditt inlägg och har börjat att designa om hålet.
Ja, kan inte människor ingripa får gudarna…
Måste på något sätt försvara Vattenmannen här.
Huvudsändning i 9:an bör rikta sig mot ”folket” och studiodelen är säkert ett medräknat utbildningsavbrott likt amerikansk tv… som tyvärr är förhärskande i världen.
Mats och Wille har kompetens och scennärvaro. Bohlin ser ut som en junis, låter som en stureplans brat men har en oerhörd kompetens som tränare.
Möjligen så har inte just den kompetensen ett högt värde vid en sån här sändning.
Uppdraget att hålla ihop det i studion funkar för Karlsson. Det är eoner bättre än Jihde’s ”hur tänker du då”.
Egon
Alex avslutar såklart årets Mastersfiasko med en boogie på sista hålet - vad annars
Man vill inte ha en golflektion, banarkitektslektion, trädgårdsmästarlektion… Jag vill bara se masters.
Man vill inte ha en golflektion, banarkitektslektion, trädgårdsmästarlektion… Jag vill bara se masters.
Har samma inställning.
Skillnaden är att det du och jag vill är inte marknaden för kanal 9 och def. inte de som inte utövar sporten. Just masters är en av de få tv-sända golftävlingar där icke-utövare är en stor del av tittarskaran.
Sen… kan man inte sitta och tro att det man själv vill se alltid är vad alla vill se. Jag försvarade bara Vattenmannen avs. journalistikens problem att tillfredsställa alla.
Egon
Oosthuizen drog sig ur pga. “skada”.
Förstår honom, regnväder och ingen chans att klara cutten, vem ger sig ut frivilligt i en sådan situation ?
Men han var 11 slag före Lyle, med andra ord inte ens i närheten av att komma sist.
Det gäller att hitta något positivt.
Har aldrig nämnt kanal 9 jag har discovery plus. Tidigare hade jag Eurosport player och då fanns amerikanska kommentatorer.
Har aldrig nämnt kanal 9 jag har discovery plus. Tidigare hade jag Eurosport player och då fanns amerikanska kommentatorer.
Fast 9:an och Discovery är ju samma sändning, med eller utan reklam.
Tror det är svårt att ekonomiskt försvara att folk skulle kunna få ha olika referenter.
Men det går väl att fulstreama eller skaffa IP-TV?
Vi har Telia hemma nu. All sport, och det är fanimig allt, fotboll basket hockey F1 golf etc. 349 kr i månaden i ett halvår. Därefter dubbla priset.