LIV : Las Vegas 08-11 Februari

4 gillningar

Tack för att du hjälper till att lägga upp =)

Kollade lite längre än vanligt. Spektakeldelen av det hela ger jag inte mycket för men jag börjar långsamt kunna acceptera shotgun. Det man ser är mer spelare slå slag än att spela hål. Svårt få en bild av hur de separata spelarna rör sig på banan. Bättre för direktsändning en torsdag än vanlig 72 håls. Men jag föredrar ändå det vanliga formatet. På kvällen to el fre snabbspola nån som spelar hål 14-18, få ett grepp om de intressanta hålen. Kan nog bli att man kollar lite fredag och lite på söndagen av LIV

Laggrejen är bättre än att kolla leaderboards i alla fall, nån liten dimension. Men alltför många lag är ett hopplock av gubbar. Roligast är de med typ bara sydafrikaner eller bara aussies.

Har väl kanske inte fattat alla möjligheterna med sändningarna. Kan man streama i efterhand?

Men bra spelare, och jag upplevde dem som mer inne i spelet än då jag tittade förra året.

LIV teckande ju något avtal med jag tror var Google.

Citat
Built upon Google Cloud’s Vertex AI platform, LIV’s new “Any Shot, Any Time” feature—launching in summer 2024 on LIV Golf Plus—will create a highly innovative live broadcast experience. Fans will be able to select exactly which golfers, teams, or groups they want to watch at any given time, as well as searchable and customizable on-demand highlight reels from any round of any LIV tournament.

Fast på söndagen fokuserar dom ju mer på dom som leder tävlignen så då blir det lite gamla vanliga ändå.

vi borde alltid ha en starttid “för dagen” i topicen så man vet om man vågar öppna tråden.

Speciellt LIV som inte finns i vanliga tablåer är skitsvårt att inte spoila sig på.

De som är rädda för spoiler får väl (för h-e) låta bli att läsa :thread:

1 gillning

Ja?

1 gillning
2 gillningar

Kan man klä sig tråkigare?

1 gillning

Trångt på den ekonomiska sektorn o mysdress är både billigt o bekvämt

1 gillning

Som väl är så är “Pappa jag vill bli som Jason Kokrak” inte något som yttras världen runt.

1 gillning

Inte ofta dom puttar med pinnen i.

Bryson rejält igång är kul att se.

Överlag mycket Hoodies på tourerna nu.

Sorgligt!

2 gillningar

Men ledarboll med Bryson, DJ och Rahm kan man inte klaga på. Sevärt!

Kul tävling :slight_smile:
Men det behövs en no-spoilers inställning på app/hemsida. Man får kisa rejält för att inte spoila sig om man missat livesändningen.